anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Distracție în Comunitatea Orange

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Update 28.01

Concursul s-a încheiat. Vă mulțumim tuturor pentru participare! Câștigătorii validați în urma tragerii la sorți sunt (conform condiții validare și termene de confirmare expuse în regulament):

 

Categoria 1

Giany74

adrian87n

milord

mirelcristin

Horicas

Blytzboy

dumic_18

Ștefan 03

radumsk

Pololica

 

Categoria 2

manuela_1

And04

rafa.helper

tenebree

Florin D

 

Categoria 3

delfinas

FLo1

Razvan

 

Categoria 4

Jay

 

Felicitări tuturor câștigătorilor și participanților!

Cu ajutorul vostru, al tuturor membrilor care ați fost și sunteți activi în comunitate, în acest interval de timp am reușit să găsim soluții la 186 întrebări. Răspunsurile voastre vor fi utile și altor membri care vor ajunge în comunitate căutând aceleași subiecte sau subiecte asemănătoare.

 

_______________________

 

Salut tuturor!

 

Ca în fiecare an de când am lansat Comunitatea, întâmpinăm împreună sărbătorile de iarnă cu un concurs.

Anul acesta pornim distracția în Comunitatea cu 4 provocări:

 

Categoria I: 10 autentificări și o abonare

Snow Man dă startul la distracție. Vrei să câștigi unul dintre cele 10 premii (fiecare constând într-o boxă Bluetooth, un trepied pentru telefon și o pereche de căști Bluetooth)? Este foarte simplu. Ca să intri în tragerea la sorți trebuie doar să deblochezi badge-ul “Snow Man” prin obținerea a 10 autentificări în Comunitate, în perioada concursului (în zile diferite) și să fii abonat la newsletterul Comunității. 

 

Pentru abonare trebuie să bifezi căsuța de acord la înregistrarea în comunitate; dacă esti deja membru în Comunitate, este nevoie doar să ai bifată căsuța în pagina de profil (secțiunea “Editează profil”).

 

Categoria II: 23 de autentificări și 30 like-uri

Distracția continua cu împodobirea bradului. Dacă deblochezi badge-ul “Christmas tree” prin obținerea a 23 de autentificări în Comunitate (în zile diferite) și 30 de like-uri, în perioada desfășurării campaniei, poți câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele 5 premii, fiecare constând într-un smartwatch Xiaomi Mi Watch Lite.

 

Categoria III: 8 Soluții 

Distracția e în toi. Dacă cel puțin 8 dintre răspunsurile oferite de tine la întrebările membrilor comunității sunt marcate ca soluție, unul dintre cele 3 premii poate fi al tau (fiecare constând într-o tabletă Huawei MediaPad T5 10.1 4G).

 

Categoria IV: 2 + 3 și-un review 

Ne distram și câștigăm. Un telefon OPPO Reno 5 5G poate fi al tau dacă îndeplinești provocările de la categoriile 2 și 3 și scrii un review (minimum 700 cuvinte) despre un telefon, Smart TV, căști sau obiect conectat (smartwatch, aspirator, consolă, cameră de supraveghere etc.). Înainte de a posta review-ul vă rugăm să consultați toate condițiile în regulament (art. 7.4).

 

Regulamentul concursului îl găsesti aici. Campania se încheie pe 17 ianuarie 2022, 23:59.

 

Vom contacta câștigătorii pe email, deci stai cu ochii pe adresa asociată contului tau My Orange. Lista câștigătorilor o vom publica pe 28 ianuarie în această pagină.

 

 Mult succes!

#DistracțieÎnComunitate

 

Notificări topic: În momentul în care adăugați un răspuns pe acest topic este bifată automat opțiunea de a primi notificare pe e-mail când altcineva răspunde. Pentru a nu mai primi notificările puteți fie să debifați când adăugați răspunsul, fie ulterior să accesați butonul "Nu mai urmări" aflat lângă cel de răspuns.

474 Răspunsuri 474

Cosmin70
Începător
Recomand telefoanele reconditionate insa daca achizitia se face cu prelungirea abonamentului pe 24 luni, mi-as dori device-ul sa fie acoperit de garantie tot 24 luni si nu 12 ca in prezent. Vom avea pe viitor o gama mai vasta a telefoanelor reconditionate?

Cosmin70
Începător
Succes!!!;)

Sss77
Începător
Salutare succes și speram sa câștigam

Dan2608
Începător
Succes in continuare

kerekesmagdi74
Începător
Doamne ajuta ne

Francezul007_
Începător
Sunt cu voi orange de când ați înființat firma Orange și în R omenia , în decursul atățior Ani pot spune că am avut o perioada foarte bună cu voi și sunt mulțumit de serviciile pe care mi l-ai dat și oferit . Dar o problemă cu My Orange România nu îmi mai încarcă cartela .Vă rog ajutați-mă și rezolvați.Mulțumesc. Aștept până mâne Vineri 07 01 2022 să pot încărca cartela prin My Orange. MULȚUMESC MULT .

delfinas
Specialist certificat
Francezul. s-ar putea ca problema sa fie nefunctionarea corecta a aplicatiei My Orange. O poti rezolva stergand datele din Aplicatii: Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Asa a mers in cazul meu. Daca nu e suficient, dezinstaleaza aplicatia My Orange si reinstaleaz-o!

Claudia11
Junior entuziast
O zi bună vă doresc!

Planet49
Junior
Este super

Bafta tuturor și în anul 2022!

Emily
Începător
Ok orange !!!

GIGISAM
Junior
cine nu incearca.. pierde.. ... speranta .. sa ne inconjure in tot ce facem

marianrica
Începător
Succes.Multa baftă.

Cristina_47
Începător
Succes tuturor!

marianrica
Începător
Da. Ok. Este un început fain.