anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

📢 [Încheiat] Anunț Important: Sondaj aniversar! 🎉

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Luna trecută am aniversat împreună 4 ani de Comunitate Orange.

Pentru că ne dorim să continuăm împreună călătoria frumoasă de până acum și pentru că părerea voatră contează cel mai mult, vă invităm să participați la un scurt sondaj (3-5 minute maximum) în care vă rugăm să ne împărtășiți ideile și opiniile voastre legate de activitatea din Comunitatea Orange.

Vrem să știm ce vă place (sau nu),  ce credeți că am putea îmbunătăți și cum putem face din Comunitatea Orange un loc și mai plăcut pentru interacționare, învățare și schimb de experiențe.

📅 Survey-ul va fi deschis în perioada: 6 – 20 iulie 2023 și îl puteți accesa aici.

Vă încurajăm pe toți să participați și să vă faceți vocile auzite. Vă asigurăm că vom trata cu cea mai mare seriozitate răspunsurile voastre , iar informațiile personale (dacă va fi cazul) vor fi păstrate strict confidențial.

Vă mulțumim anticipat pentru feedback.

 

DanielaH_0-1688627641822.jpeg

 

P.S. vom acorda un badge special tuturor participanților care ne vor lasa username-ul la finalul chestionarului

157 Răspunsuri 157

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

În urma analizei răspunsurilor voastre, vă prezentăm mai jos cele mai importante rezultate ale survey-ului pe care l-ați completat:

  • Frecvența de utilizare - cei mai multi dintre voi acceseaza Comunitatea Orange de 2-3 ori pe lună (30%) sau o dată la câteva luni (30%)
  • Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 75% dintre respondenți v-ați declarat multumiți/ foarte multumiți de Comunitatea Orange; doar 5% ați menționat ca sunteți nemultumiți/ foarte nemultumiți, iar cea mai mare parte a nemulțumirilor vin din zona de Orange în general, nu sunt neaparat legate de Comunitate
  • Utilitatea - 84% dintre cei care ați completat chestionarul ați considerat Comunitatea Orange ca fiind utilă/ foarte utilă
  • Satisfacția cu echipa Comunității Orange - 77% dintre voi ați declarat că sunteți multumiți/ foarte multumiți de noi și doar 4% sunteți nemultumiți/ foarte nemultumiți
  • Nivelul de recomandare - 4 din 10 participanți v-ați declarat promoteri (ați scorat cu note de 9 și 10), adica ați recomanda Comunitatea Orange prietenilor și apropiaților voștri 
  • Principalele motive de utilizare a Comunității Orange - “Aflu lucruri noi (curiozitate)” 55%, “Primesc ajutor când am nevoie/ când am o problema” 47%; “Concursurile” si ideea de “a face parte dintr-o comunitate” au fost considerate și ele importante și au fost mentionate fiecare de aproximativ un sfert dintre respondenți

Încă o dată vă mulțumim tuturor pentru participare și vă asigurăm că vom ține cont de tot feedbackul vostru.

De la noi doar gânduri bune!

adrian87n
Cunoscător

Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 75%   ???? say whaaat ?? 😲 cum adica minus 75 % 🙄, @DanielaH  pls help me understand... e o liniuta sau e minus... 😊

 

E doar o liniuță 😂, toate valorile sunt pozitive.

pfiuuuu 😍  o Doamne eram cat p'aci sa fac un atac de panica ( si sa lesin online pe un pat de liniute orizontale  ____  si dupa aia sa-mi dau un shake zdravan and restart la un Wake up call )    ... 🤣, nici nu stiam cum sa traduce pe romaneste si ce vrea sa zica autorul in poveste cu "expresia " 😎  " Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 75% " 🤣 just kidding... 10x for answering me 👏 ... dau o bere 🥃 

adrian87n
Cunoscător

am fi cred 100% multumiti 🤗 😍 😁 daca punctele onorifice primite aici si participarea activa in comunitatea Orange sa fie recompensate si daca s-ar introduce acest avantaj si le-am putea transforma in puncte thank you, o data pe trimestru sau semestru... (zic si eu ,.. asta e parerea mea)

Pololică
#StarMember

Sincer, ma asteptam ca partea de comunitate sa fie un pic mai in fata raportat la partea de servicii (bine, este mai in fata cu doua puncte procentuale mai in fata, dar ma asteptam sa fie un avans mai simtitor), dar cele doua merg mana in mana (serviciile si comunitatea).

Recomand sa mai faceti sondaje la anumite intervale (macar o data pe an). S-ar putea sa ajute (ambele parti).

adrian87n
Cunoscător

Da da și eu recomand, prin intermediul Orange Survey sau sunt atât de multe site-uri de survey și asa aflați ce vor oamenii si poate nu spun altfel (le e rușine/frica), ar fi fain surveys de facut cam din 2 in 2 luni sau măcar o data la 4 luni (anul are 12 luni ,adică 3 trimestre, un survey per trimestru (sau per semestru (adica de 2 ori pe an, o data la 6 luni sau cu alta frecventa stabilita de voi) ar fi ideal )  asta ajuta 100% la idei noi, îmbunătățiri, sugestii (eventual si reclamații de îmbunătățit sa le zicem ca să sune frumos)

adrian87n_0-1691589269025.png

 

 

adrian87n
Cunoscător

Voi aveti un "Vocea Clientului" sau "Customer Voice" de la orange si prin intermediul acestor sondaje.. direct de la orange : astea fac referire la voce, servicii fixe, fibra, etc... ar fi extraordinar sa introduceti sondaj si din comunitatea Orange. 

adrian87n_1-1691589387253.png