06-07-2023 10:17 AM - editat 21-07-2023 08:21 AM
Salut tuturor!
Luna trecută am aniversat împreună 4 ani de Comunitate Orange.
Pentru că ne dorim să continuăm împreună călătoria frumoasă de până acum și pentru că părerea voatră contează cel mai mult, vă invităm să participați la un scurt sondaj (3-5 minute maximum) în care vă rugăm să ne împărtășiți ideile și opiniile voastre legate de activitatea din Comunitatea Orange.
Vrem să știm ce vă place (sau nu), ce credeți că am putea îmbunătăți și cum putem face din Comunitatea Orange un loc și mai plăcut pentru interacționare, învățare și schimb de experiențe.
📅 Survey-ul va fi deschis în perioada: 6 – 20 iulie 2023 și îl puteți accesa aici.
Vă încurajăm pe toți să participați și să vă faceți vocile auzite. Vă asigurăm că vom trata cu cea mai mare seriozitate răspunsurile voastre , iar informațiile personale (dacă va fi cazul) vor fi păstrate strict confidențial.
Vă mulțumim anticipat pentru feedback.
P.S. vom acorda un badge special tuturor participanților care ne vor lasa username-ul la finalul chestionarului
09-08-2023 03:20 PM - editat 09-08-2023 03:40 PM
Salut tuturor!
În urma analizei răspunsurilor voastre, vă prezentăm mai jos cele mai importante rezultate ale survey-ului pe care l-ați completat:
Încă o dată vă mulțumim tuturor pentru participare și vă asigurăm că vom ține cont de tot feedbackul vostru.
De la noi doar gânduri bune!
09-08-2023 03:41 PM - editat 09-08-2023 03:53 PM
Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 75% ???? say whaaat ?? 😲 cum adica minus 75 % 🙄, @DanielaH pls help me understand... e o liniuta sau e minus... 😊
la 09-08-2023 03:44 PM
E doar o liniuță 😂, toate valorile sunt pozitive.
09-08-2023 03:50 PM - editat 09-08-2023 03:59 PM
pfiuuuu 😍 o Doamne eram cat p'aci sa fac un atac de panica ( si sa lesin online pe un pat de liniute orizontale ____ si dupa aia sa-mi dau un shake zdravan and restart la un Wake up call ) ... 🤣, nici nu stiam cum sa traduce pe romaneste si ce vrea sa zica autorul in poveste cu "expresia " 😎 " Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 75% " 🤣 just kidding... 10x for answering me 👏 ... dau o bere 🥃
09-08-2023 03:44 PM - editat 09-08-2023 03:56 PM
am fi cred 100% multumiti 🤗 😍 😁 daca punctele onorifice primite aici si participarea activa in comunitatea Orange sa fie recompensate si daca s-ar introduce acest avantaj si le-am putea transforma in puncte thank you, o data pe trimestru sau semestru... (zic si eu ,.. asta e parerea mea)
la 09-08-2023 04:11 PM
Sincer, ma asteptam ca partea de comunitate sa fie un pic mai in fata raportat la partea de servicii (bine, este mai in fata cu doua puncte procentuale mai in fata, dar ma asteptam sa fie un avans mai simtitor), dar cele doua merg mana in mana (serviciile si comunitatea).
Recomand sa mai faceti sondaje la anumite intervale (macar o data pe an). S-ar putea sa ajute (ambele parti).
09-08-2023 04:17 PM - editat 09-08-2023 04:59 PM
Da da și eu recomand, prin intermediul Orange Survey sau sunt atât de multe site-uri de survey și asa aflați ce vor oamenii si poate nu spun altfel (le e rușine/frica), ar fi fain surveys de facut cam din 2 in 2 luni sau măcar o data la 4 luni (anul are 12 luni ,adică 3 trimestre, un survey per trimestru (sau per semestru (adica de 2 ori pe an, o data la 6 luni sau cu alta frecventa stabilita de voi) ar fi ideal ) asta ajuta 100% la idei noi, îmbunătățiri, sugestii (eventual si reclamații de îmbunătățit sa le zicem ca să sune frumos)
la 09-08-2023 04:56 PM
Voi aveti un "Vocea Clientului" sau "Customer Voice" de la orange si prin intermediul acestor sondaje.. direct de la orange : astea fac referire la voce, servicii fixe, fibra, etc... ar fi extraordinar sa introduceti sondaj si din comunitatea Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor