06-07-2023 10:17 AM - editat 21-07-2023 08:21 AM
Salut tuturor!
Luna trecută am aniversat împreună 4 ani de Comunitate Orange.
Pentru că ne dorim să continuăm împreună călătoria frumoasă de până acum și pentru că părerea voatră contează cel mai mult, vă invităm să participați la un scurt sondaj (3-5 minute maximum) în care vă rugăm să ne împărtășiți ideile și opiniile voastre legate de activitatea din Comunitatea Orange.
Vrem să știm ce vă place (sau nu), ce credeți că am putea îmbunătăți și cum putem face din Comunitatea Orange un loc și mai plăcut pentru interacționare, învățare și schimb de experiențe.
📅 Survey-ul va fi deschis în perioada: 6 – 20 iulie 2023 și îl puteți accesa aici.
Vă încurajăm pe toți să participați și să vă faceți vocile auzite. Vă asigurăm că vom trata cu cea mai mare seriozitate răspunsurile voastre , iar informațiile personale (dacă va fi cazul) vor fi păstrate strict confidențial.
Vă mulțumim anticipat pentru feedback.
P.S. vom acorda un badge special tuturor participanților care ne vor lasa username-ul la finalul chestionarului
la 14-07-2023 08:25 AM
Ce sa zic eu sunt foarte mulțumit în rest sa o țineți tot asa salutari
la 14-07-2023 12:40 PM
Bine v-am gasit pe toti aici adunati...eu am peste 23 ani vechime alaturi de Dialog/Orange😎
la 14-07-2023 02:18 PM
ok
la 14-07-2023 05:15 PM
Mai multă socializare
la 14-07-2023 06:13 PM
ok
la 14-07-2023 07:57 PM
alin vasile andriescu
la 14-07-2023 08:01 PM
Vad ca e lume multa care a purtat cheia la gat si nu telefonul ,bravo
la 15-07-2023 01:07 AM
Ok!
la 15-07-2023 05:32 AM
Tinerel.... eh, as vrea eu :)))
la 15-07-2023 12:32 PM
Am ajuns la orange in momentul in care am observat ca nu eram respectat la vechiul operator. Apoi am fost multumit de toate serviciile oferite. Nu pot insa sa nu observ ca orange s-aliniat tendintelor actuale, respectiv "vorbitul cu robotii". Este cel putin deranjant ca atunci cand ai o problema sa astepti extrem de mult sa poti lua legatura cu un operator.
la 15-07-2023 01:06 PM
Asta cu robotii...e intradevar foarte deranjant. De respectat, nu respecta nimeni clientul, toti mint. Orange'ul e totusi onest...minte frumos si are abonamete scumpe din prima, ciuguleste pe parcurs clientul, pic cu pic. De exemplu: Mi'am luat de curand intrnet fiberlink 1000 de la Gigi cu 25 lei. Aparent e fericire mare, netul zboara....Dar ce sa vezi, am citit si eu azi contractul si scrie mic mic mic, ca cica la 30 de zile viteza scade cu 128 kb. Acu' trebuie sa fac calcule sa vad cum o sa agonizeze viteza peste 5 ani
la 17-07-2023 09:32 AM
Evident sunt și persoane, care nu-și dau numele real, dar au diverse curiozități despre alții. Oare nu ar fi mai bine prin a începe să vă dați numele real, vârsta și poza înainte de a începe să aveți curiozități despre alții ?
la 17-07-2023 06:57 PM
Peste 22 de ani, în Dialog/Orange, deci ...pensionar...
la 18-07-2023 03:24 PM
Orange are servicii bune
la 26-07-2023 07:38 PM
Am ales aceasta rețea în urma cu 6 ani, pentru că am avut, și am în continuare, avantaje, atât la internet, cât și minute, semnal foarte bun, și pachete accesibile la un preț destul de bun
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor