anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

📢 [Încheiat] Anunț Important: Sondaj aniversar! 🎉

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Luna trecută am aniversat împreună 4 ani de Comunitate Orange.

Pentru că ne dorim să continuăm împreună călătoria frumoasă de până acum și pentru că părerea voatră contează cel mai mult, vă invităm să participați la un scurt sondaj (3-5 minute maximum) în care vă rugăm să ne împărtășiți ideile și opiniile voastre legate de activitatea din Comunitatea Orange.

Vrem să știm ce vă place (sau nu),  ce credeți că am putea îmbunătăți și cum putem face din Comunitatea Orange un loc și mai plăcut pentru interacționare, învățare și schimb de experiențe.

📅 Survey-ul va fi deschis în perioada: 6 – 20 iulie 2023 și îl puteți accesa aici.

Vă încurajăm pe toți să participați și să vă faceți vocile auzite. Vă asigurăm că vom trata cu cea mai mare seriozitate răspunsurile voastre , iar informațiile personale (dacă va fi cazul) vor fi păstrate strict confidențial.

Vă mulțumim anticipat pentru feedback.

 

DanielaH_0-1688627641822.jpeg

 

P.S. vom acorda un badge special tuturor participanților care ne vor lasa username-ul la finalul chestionarului

157 Răspunsuri 157

Viotoon
Junior entuziast

Rețeaua anul trecut era în zona mea destul de buna dar anul acesta este semnalul prost și serviciile de internet inexistente aproape.  Mai exact 2 minute funcționează internetul și 30 nu . Am doua abonamente și deși am sesizat acest aspect mine cere o taxa de reziliere imensa de 700 de lei . As dori ca in momentul in care rețeaua nu oferă serviciile semnate în contract care erau funcționale să se remedieze sau sa numai mi se impună să plătesc taxa de reziliere . Sunt de acord cu plata in rate a telefonului dar nu cu plata unei taxe de reziliere deoarece vreau să renunț la servicii că nu există nici un abonament lunar doar cu minute nelimitate in rețea și sms-uri și costul abonamentului sa fie pe măsura serviciilor oferite. 

Si la mine in Nucsoara Arges, in ultimii ani Orange avea cel mai bun semnal.

Noroc cu sondajul asta, ca mi am amintit ca nu am cerut rezilierea abonamentului de voce

Laurențiu_2
Începător

Am completat.

Romulus72tm
Junior

Este ok,daca nu gasesc radpunsul pe sit-ul orange,gasesc aici.

Cristel1
Începător

este bun. nu stiu ce ar trebui sa adaugam

Costin1978
Începător

Sunteți cei mai buni

06Mai2011_
Începător

BUNĂ ZIUA 

kbotiko
Junior

Completat... totuși întrebarea ar fi în MyOrange -->Pinata Party--> nu primesc punctele la Vizualizare consum, Detalii sau Descărcare facturi ca până acum ... e un bag în mijloc?

Mulțumesc, cu stimă Kbotiko

Alex_40
Începător

avem și responsabili Orange printre noi ? 

Gustinas21
Începător

Banditu_cata@yahoo.com 

Vio_8
Începător

E ok

capirosi
Junior

tot

Acdboy
Începător

Bună, în comunitatea Orange consider ca clienții cu o anumită vechime / 10 ani +/ ar trebui tratați special. Ar trebui sa beneficieze primii de oferte speciale, favorabile lor, care sa arate respectul Orange pentru fidelitatea lor. De asemenea, sistemul de buy back, aplicabil produselor Apple, ar trebui renegociat cu Apple. Eu as fi primul client care m-as înscrie la acest sistem și sa cumpăr anual sau la dou ani un telefon nou, dacă Orange mi-l cumpără pe precedentul la un preț care ma scutește sa ies cu el pe olx. 

Bogdanteo
Începător

Trimis !

?