la 02-10-2022 07:29 AM
Buna,as dori să știu dacă se poate inchide un card de debit Orange Money direct din apicatie.
la 02-10-2022 02:51 PM
Poti, folosind optiunea Blocheaza Card, din aplicatie. Poti sa selectezi Blocheaza Permanent (pierdut/furat).
la 02-10-2022 12:05 PM
Nu din aplicatie, dar poți suna la la serviciul clienți și rezolvi cu ei, cu condiția să ai contul pe zero. Detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-financiare-digitale/cum-%C3%AEnchid-orange-money/m-p/59812
la 02-10-2022 12:16 PM
Intri in aplicatia Money, apesi pe simbolul din stanga cu cele trei linii, apoi Setari cont, derulezi pana jos si ai butonul Inchide cont.
la 02-10-2022 12:16 PM
Sa ai aplicatia actualizata la zi.
la 02-10-2022 02:51 PM
Poti, folosind optiunea Blocheaza Card, din aplicatie. Poti sa selectezi Blocheaza Permanent (pierdut/furat).
la 03-10-2022 10:18 AM
Nu știu alții cum au gândit-o, dar pentru mine un ”card blocat” nu este închis. Un cont IBAN poate exista fără card, însă un card nu poate exista fără un IBAN în spatele lui. Iar atât timp cât contul nu este închis.... nu se poate discuta despre ”cont/card închis” 🤔
03-10-2022 10:51 AM - editat 03-10-2022 10:51 AM
Asa e. Nu poti avea un card fara cont. Dar contul nu trebuie sa fie inchis, pentru a inchide un card. E adevarat, optiunea nu e foarte intuitiv denumita. Dar la fel e si la alte banci. Nu ai o optiune efectiva de "inchidere card". Felul in care functioneaza este tot cu optiunea de "blocare".
la 03-10-2022 11:09 AM
Ideea este că fără un cont închis și o solicitare de renunțare la card, la expirarea valabilității cardului inițial se va emite un altul nou. Un alt exemplu... nebancar: Card de masă. Schimbând angajatorul, cel nou (față de angajatorul vechi) lucrează cu altă firmă de carduri. Urmarea? A trebuit să se facă o cerere pentru card nou, însă cu cel vechi rămân personal ca moștenire până expiră, indiferent că îl blochez sau nu. Chiar și contul este activ încă, doar că nu este alimentat.
la 03-10-2022 11:12 AM
Aha... Interesant! Nu stiam chestia asta. E adevarat ca nici n-am avut nevoie pana acum. Dar bine de stiut! Mersi frumos! 🙂
la 03-10-2022 11:16 AM
@arsradu : Cred că povestea ține de angajator, care la reînnoirea cardurilor prezintă situația reală (actuală) a angajaților pentru care are nevoie de carduri. Ulterior, cele vechi se blochează / anulează, iar cele noi se vor activa acolo unde este cazul. Motivul: pe ntru aceste tipuri de carduri cererea vine din partea angajatorului, nu a salariatului.
la 03-10-2022 11:07 AM
Problema e ca nici persoana care a initiat discutia nu s-a exprimat tocmai clar, nu am inteles daca vrea sa inchida contul sau cardul din X motive, dar contul sa ramana activ... Una e sa vrei sa inchizi cardul si sa soliciti altul dupa sau alta e sa vrei sa inchizi contul de tot.