la 12-03-2024 12:46 PM - editat ultima oară la 13-03-2024 03:11 PM de DanielaH
Salut!
Astăzi, în urma cu aproximativ 2 ore, au apărut 2 tranzacții care, în realitate, nu exista.. nu cu data de astăzi.. au fost făcute pe 9 martie și dimineața apareau încă galbene.. iar acum apar cu rosu, fiecare de 2 ori.. la data corecta, respectiv, 9 martie, și astăzi.
Știe cineva ca ar exista niște probleme cu unele decontări dublate în relația cu anumite bănci?
Mulțumesc!
la 12-03-2024 01:55 PM
Salut, Jay!
Nu avem semnalat niciun incident. Dacă vrei să rugăm colegii de la Orange Money să verifice situația ta, trimite-ne, te rog, numărul de telefon în mesaj privat.
la 12-03-2024 02:15 PM
Mulțumesc!
la 12-03-2024 01:57 PM
Salutare, nu mi s-a intamplat sa am tranzactii dublate insa am patit saptamana trecuta sa platesc o factura la Electrica dar nu din meniul de Plata furnizori. Am platit din aplicatia MyElectrica. Nu am primit confirmare de plata de la Electrica si nici soldul nu s-a actualizat desi aveam fonduri insa banii au fost retrasi din Orange Money...
la 12-03-2024 02:49 PM
Colegii ne-au anunțat acum că, într-adevăr, sunt ceva probleme cu unele tranzacții de debit. Situația este cunoscută și va fi remediată în cel mai scurt timp posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 12-03-2024 02:42 PM
Astăzi, în urma cu aproximativ 2 ore, au apărut 4 tranzacții care, în realitate, nu exista.. nu cu data de astăzi..au fost făcute pe 9 martie .
12-03-2024 02:49 PM - editat 12-03-2024 02:50 PM
Salut!
Asta am postat și eu mai devreme.. aceeași data..
Am înțeles ca se stie ca exista unele probleme și ca se lucrează la remedierea situatiei..
https://comunitate.orange.ro/t5/carduri-de-debit/plati-dublate-om/m-p/145012#M826
la 12-03-2024 02:59 PM
Acum e întrebarea !Oare cât timp vă persista această problemă?
la 12-03-2024 09:20 PM
Salut @Weela,
In trecut a durat intre 2-5 zile pana au remediat problema.
la 13-03-2024 08:54 AM
Bună dimineața!
De câteva minute mi-au apărut banii aferenți celor 2 tranzacții în cont, soldul este in regula..
Deci, pare ca s-a rezolvat, sper ca este valabil și pentru ceilalți clienți care au întâmpinat aceasta situație cu tranzacțiile efectuate pe data de 9 martie.. pentru ca data aceasta pare sa fi fost problema..
la 13-03-2024 03:10 PM
Da, și colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Mulțumim pentru topic și feedback.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor