anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Card Orange Money blocat

Mihairusu21
Începător

Bună ziua, cardul meu  Orange money , este blocat temporar de 3 zile , am încercat sa îl deblochez , nu merge. Cine ma poate ajuta ? Am trimis mail uri tot degeaba , nu am putu sa iau legătura cu nimeni 

11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat

Salut!

Programul consultanților OM este de luni pana vineri. Si eu de câte ori am avut probleme au răspuns foarte greu.

Poți detalia situatia? Blocat în ce sens? Cardul fizic, aplicația? 

Cardul fizic

 

Mihairusu21
Începător

Cardul meu fizic este  blocat de 3 zile , adică de vineri,  am și o suma de bani , cardul dvs este  blocat temporar, ma apăs pentru deblocare, fără nici un rezultat 

Jay
Campion certificat

Din păcate este o situatie pe care nu cred ca o poate rezolva altcineva, iar chat-ul Orange Money nu te poate ajuta astăzi. Conform mesajului de mai jos ar trebui sa poți vorbi cu ei telefonic, insa cu multă răbdare.. 

Jay_0-1719211917056.png

LE: Ma gandesc ca ar putea avea legatura cu retragerile, sa fie o chestie preventiva în sistemul lor începând cu o anumita suma. Astăzi insa este zi nelucrătoare, asa ca probabil și dacă ai incerca sa-ti deblochezi banii mai repede făcând un transfer în alt cont sa-i scoți de-acolo, nu s-ar finaliza astăzi transferul. 

Si eu ma gandesc ca are legatura cu retragerile de numerar, doua una dupa alata si cu sume marisoare.

Eu zic sa incerci si la Alpha Bank sa afli ce se poate face.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Ai incercat să suni la 300/0374300300 și apoi ramura 3, pentru Orange Money?

Dacă nu răspund pe chat, cam asta ar fi varianta optimă!

Te dirijează Djia ce ar trebui să faci!

Baftă

RafaHelper
#StarMember

Salut @Mihairusu21

Ai încercat sa iei legătura astăzi cu serviciul Orange Money la 300 sau +40374 300 300 ?

DanielaH
Moderator

@Mihairusu21, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Nu s a rezolvat nimic

Îmi pare rău. Dacă vrei putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat codul de abonat și adresa de e-mail asociată contului + un număr de teleon de contact.

DanielaH
Moderator

@Mihairusu21, s-a rezolvat situația?