28-02-2023 02:49 PM - editat 28-02-2023 02:52 PM
28-02-2023 03:05 PM - editat 28-02-2023 03:07 PM
Salut,
Recomandarea mea, daca esti sigur ca nu ai facut tu acea plata (atentie, numele firmelor poate sa te induca in eroare), este sa blochezi cardul Orange Money. Poti face asta din aplicatia Orange Money > Cardurile Mele > Blocheaza Card > Blocheaza permanent (pierdut/furat).
Ulterior, iti poti face un nou card cu date noi.
la 28-02-2023 03:07 PM
Salut @Khristy36,
Daca doresti sa iti fie inlocuit cardul trebuie sa iei legatura cu serviciul clienti Orange Money. Poti cere si o analiza pentru aceea plata suspecta care a fost initiata. Iti las mai jos toate detaliile pentru ai putea contacta:
Sa ne spui daca ai rezolvat problema ta.
la 28-02-2023 03:33 PM
Momentan am luat legatura cu serviciul clienti Orange Money.Astept raspuns.
la 28-02-2023 05:08 PM
@Khristy36: Acel mesaj real (nu fake) al OM a fost generat de achiziția online prin plata online cu cardul OM, ale cărui date se cunoșteau de către cel care a dorit să plătească. Soluție fără griji pe viitor: schimbarea cardului. Până atunci să nu lași activată opțiunea plăților pe internet. Numai bine.
la 28-02-2023 05:35 PM
De o luna am cardul, plati pe net doar la emag si tuburiaparate,plus profi si lidl.O fi din cauza telefonului xiaomi,ma gandesc sa nu aiba vre-o bresa informatica.
la 28-02-2023 05:59 PM
@Khristy36: utilizator nou sau card reînnoit? Eu am utilizat un card expirat și a funcționat în sensul că am fost avertizat (numărul era același cu al celui reînnoit), dar nu s-a făcut plata, data și CVV-ul fiind altele.
la 28-02-2023 06:04 PM
Utizator nou, card emis pe 21 ianuarie 2023
la 28-02-2023 06:27 PM
@Khristy36: Atunci rămân la părerea că una din aplicații de pe telefon face mai multe decât ar trebui adică înregistrare/copiere date utilizate.
la 28-02-2023 10:30 PM
28-02-2023 11:57 PM - editat 01-03-2023 12:02 AM
@Khristy36: Sunt aplicații standard și "cuminți", n-ar trebui să pună vreuna probleme. Totuși personal nu am mare încredere în "rusescul" Telegram. Ar fi util (deși nu am speranțe) dacă ți s-ar putea dezvălui locația de unde s-a făcut plata. Ar clarifica multe.
Totuși, indiferent de verdict, menținând blocate tranzacțiile online, sau având 3D secure activat pentru toate tranzacțiile online ar fi suficient ca să nu-ți faci probleme pe viitor.
la 01-03-2023 11:09 AM
@Khristy36, eu vad mai multe aplicații pe care in locul tau le-as șterge, ai o aplicatie fara iconita(imagine) My Subs.., FreeCell, Viteza, Radio..., Cleaner, etc. E si foarte mult bloatware (software nedorit, sau umplutură, nu sunt doar aplicațiile. De asemenea, puteți găsi module, opțiuni, adăugate în setările de sistem sau componentele interfeței cu utilizatorul, care, deși nu adaugă nici o valoare, există și ocupă spațiu, astfel încât să consume în mod constant resurse, atât baterie, cât și memorie, sau pur și simplu deranjează experiența cu terminalul) la tine in telefon.
Acele aplicații nefolositoare le poți dezinstala sau dezactiva daca nu se pot dezinstala.
la 28-02-2023 07:40 PM
Am și eu telefon Xiaomi și card OM și nu am primit nimic asemănător. Am telefoane Xiaomi de vreo 2 ani și card OM de 3 ani. Deci, mare atenție !
la 28-02-2023 05:40 PM
@Khristy36 verifica si ce aplicatii ai instalate in telefon, este posibil sa fie o aplicatie care ti-a furat datele. Ce model de telefon ai?
28-02-2023 05:58 PM - editat 28-02-2023 10:33 PM
Xiaomi 11 lite 5G NE.Am si aplicatie de BT,dar acolo nu sunt probleme.Am mai avut o pr identica cu un card de credit la alpha bank, facut cerere si restituit bani inapoi pe card.Dar acel card am zis ca fiind card principal de plati pe ali, de acolo sa fie.Astea sunt toate aplicatiile