anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu se pot face plăti online cu cardul Orange Money

RafaHelper
#StarMember

In acest moment nu pot face plăti pe internet folosind cardul de debit Orange Money. Mai întâmpina cineva aceasta problema?

9 Răspunsuri 9

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @RafaHelper !

Ai reușit să efectuezi plăți cu cardul de debit Orange Money? Am verificat și eu situația, iar momentan nu sunt semnalate disfuncționalităti. Dă-mi de veste dacă problema încă se manifestă.

 

Neata, problema persistă. O sa sun la OM sa verifice cineva contul. Inca ceva ciudat, de exemplu am alimentat 1000 lei, am plătit 500 si eu mai am sold 350 lei. Diferența de 150 lei nu poate fi justificată momentan.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Neata Rafa!

Un site anume sau oricare? Optiunea de plati online este activa? Ce anume se întâmpla când încerci să faci o plata?

Client Orange

Eu nu am schimbat nimic in configurație de plata, problema se reproduce la orice comerciant. Primesc diferite mesaje, system malfunction, plata eșuată, plata se face dupa care sunt rugat să plătesc din nou ca nu s-a înregistrat. 

RafaHelper
#StarMember

Problema cu plățile a fost rezolvata in jur de ora 12 dar exista utilizatori, printre care si eu, unde soldul nu este afișat corect in aplicație. Daca te afli in aceasta situație si crezi ca soldul tau este afișat incorect ia legătura cu serviciul Orange Money prin apel la 300 si fa o sesizare.

Nu e prima data cand se întâmpla ca soldul contului sa fie afișat greșit si pare a fi o regresie a sistemului Orange Money.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cum ar fi sa te trezesti intr-o zi cu un milion de euro in cont? Bug de soft zic. 😄 Sau o fi facut doar sa ia, nu si sa puna bani in cont?

Glumesc, binenteles. Dar e bine ca s-a rezolvat. 🙂 Si e bine de stiut, daca mai sunt clienti in aceeasi situatie. Eu unul n-am observat nimic in neregula. Dar e adevarat ca nu am facut cumparaturi cu cardul OM zilele astea.

Oricum, mersi frumos de informatii!

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Fingers crossed pentru acel milion! 🤞

DanielaH
Moderator

@RafaHelper, s-a rezolvat situația?

Da, s-au rezolvat ambele probleme. Soldul a fost corectat ieri după ora 15, si tot la fel de repede s-au cheltuit si banii. 😄