anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Atac physing

Khristy36
Junior entuziast

Buna ziua

Azi am primit acest mesaj pe telefon.Nu eu am facut acea plata, cu cardul orange money, noroc ca aveam blocat platile pe internet. Telefonul este xiaomi, Trebuie neaparat inlocuit cardul.

19 Răspunsuri 19

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Recomandarea mea, daca esti sigur ca nu ai facut tu acea plata (atentie, numele firmelor poate sa te induca in eroare), este sa blochezi cardul Orange Money. Poti face asta din aplicatia Orange Money > Cardurile Mele > Blocheaza Card > Blocheaza permanent (pierdut/furat).

Ulterior, iti poti face un nou card cu date noi.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @Khristy36

Daca doresti sa iti fie inlocuit cardul trebuie sa iei legatura cu serviciul clienti Orange Money. Poti cere si o analiza pentru aceea plata suspecta care a fost initiata. Iti las mai jos toate detaliile pentru ai putea contacta:

  • Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne. Ne poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 19:00.
  • Dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
  • Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău). Te ajutăm 24/7 cu situaţiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacţii nerecunoscute). Pentru alte solicitări, îţi putem răspunde de luni până vineri de la 09:00 la 18:00.

Sa ne spui daca ai rezolvat problema ta.

Khristy36
Junior entuziast

Momentan am luat legatura cu serviciul clienti Orange Money.Astept raspuns.

FLo1
#StarMember

@Khristy36: Acel mesaj real (nu fake) al OM a fost generat de achiziția online prin plata online cu cardul OM, ale cărui date se cunoșteau de către cel care a dorit să plătească. Soluție fără griji pe viitor: schimbarea cardului. Până atunci să nu lași activată opțiunea plăților pe internet.  Numai bine. 

Khristy36
Junior entuziast

De o luna am cardul, plati pe net doar la emag si tuburiaparate,plus profi si lidl.O fi din cauza telefonului xiaomi,ma gandesc sa nu aiba vre-o bresa informatica.

@Khristy36: utilizator nou sau card reînnoit? Eu am utilizat un card expirat și a funcționat în sensul că am fost avertizat (numărul era același cu al celui reînnoit), dar nu s-a făcut plata, data și CVV-ul fiind altele.

Khristy36
Junior entuziast

Utizator nou, card emis pe 21 ianuarie 2023

@Khristy36: Atunci rămân la părerea că una din aplicații de pe telefon face mai multe decât ar trebui  adică înregistrare/copiere date utilizate. 

Khristy36
Junior entuziast
 

@Khristy36: Sunt aplicații standard și "cuminți", n-ar trebui să pună vreuna probleme. Totuși personal nu am mare încredere în "rusescul" Telegram. Ar fi util (deși nu am speranțe) dacă ți s-ar putea dezvălui locația de unde s-a făcut plata. Ar clarifica multe. 

Totuși, indiferent de verdict, menținând blocate tranzacțiile online, sau având 3D secure activat pentru toate tranzacțiile online ar fi suficient ca să nu-ți faci probleme pe viitor. 

@Khristy36, eu vad mai multe aplicații pe care in locul tau le-as șterge, ai o aplicatie fara iconita(imagine) My Subs.., FreeCell, Viteza, Radio..., Cleaner, etc. E si foarte mult bloatware (software nedorit, sau umplutură, nu sunt doar aplicațiile. De asemenea, puteți găsi module, opțiuni, adăugate în setările de sistem sau componentele interfeței cu utilizatorul, care, deși nu adaugă nici o valoare, există și ocupă spațiu, astfel încât să consume în mod constant resurse, atât baterie, cât și memorie, sau pur și simplu deranjează experiența cu terminalul) la tine in telefon.

Acele aplicații nefolositoare le poți dezinstala sau dezactiva daca nu se pot dezinstala. 

Am și eu telefon Xiaomi și card OM și nu am primit nimic asemănător. Am telefoane Xiaomi de vreo 2 ani și card OM de 3 ani. Deci, mare atenție !

RafaHelper
#StarMember

@Khristy36 verifica si ce aplicatii ai instalate in telefon, este posibil sa fie o aplicatie care ti-a furat datele. Ce model de telefon ai?

Xiaomi 11 lite 5G NE.Am si aplicatie de BT,dar acolo nu sunt probleme.Am mai avut o pr identica cu un card de credit la alpha bank, facut cerere si restituit bani inapoi pe card.Dar acel card am zis ca fiind card principal de plati pe ali, de acolo sa fie.Astea sunt toate aplicatiile