la 12-04-2024 05:12 PM - editat ultima oară la 12-04-2024 05:21 PM de DanielaH
Bună ziua! Am plătit factura, acțiune pentru care am primit 5 piñate (a câte 70 puncte fiecare, conform regulamentului campaniei), dar după doar 2 piñate sparte, am fost informat că nu mai am piñate disponibile, rămânând practic cu doar 140 din cele 350 de puncte pe care le câștigasem. Ce pot face în această situație?
la 12-04-2024 05:20 PM
Salut,
Verifica sectiunea Status din Pinata Party. Chiar daca nu ajungi sa le spargi pe toate, ar trebui sa se cumuleze acolo.
12-04-2024 05:20 PM - editat 12-04-2024 05:20 PM
Salut,
Conform regulamentului va trebui să ei legătură cu aceștia și va trebui să le explici situația.
9.1. Orice reclamaţie care are legatură cu desfăşurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului, la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament sau prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro, în termen de cel mult 5 (cinci) zile de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.
9.2. Eventualele reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu datele de identificare ale Participantului, precum şi motivele de fapt care stau la baza reclamaţiei.
9.3. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecatoreşti competente din Bucureşti.
la 12-04-2024 05:20 PM
Salut,
Verifica sectiunea Status din Pinata Party. Chiar daca nu ajungi sa le spargi pe toate, ar trebui sa se cumuleze acolo.
la 12-04-2024 05:31 PM
Salutare!
Dacă le-ai primit și nu le-ai spart, trebuie s-o faci, pentru a le putea contoriza.
Dacă nu le poți identifica nicăieri, iei legătura cu ei, prin una dintre variantele disponibile aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 12-04-2024 06:48 PM
Salut @AlinIon,
Ai verificat secțiunea Status -> Istoric acțiuni bonificație sa vezi daca s-au alocat corect pinatele si punctele tale?
la 12-04-2024 07:55 PM
Vă mulțumesc frumos tuturor! Se pare că, într-adevăr, deși nu am apucat să le sparg pe toate, mi-au fost alocate toate punctele aferente lor.
12-04-2024 08:07 PM - editat 12-04-2024 08:09 PM
Nu la toate animația a fost completă cu validarea punctelor vizibilă. Poate de aici incertitudinea. Mi s-a întâmplat și mie, dar atât pinatele cât și punctele au fost complete în final.
E bine că s-a clarificat. Mulțumim de actualizare și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor