17-03-2023 01:41 PM - editat 17-03-2023 06:04 PM
Ma bucur ca insfarsit Orange mai face ceva si pentru abonatii OROC. Era si cazul.
Am fost sunat de cei de la ofertari, acum am abonament love ORO pentru care platesc intre 80 si 90 de lei pe luna, am si doua numere OROC pentru care platesc 6€ pe luna pentru fiecare. Fibra tocmai s-a pus pe strada mea, deci mi s-a oferit o schimbare de abonament pentru pachetul Love, deci voi trece de la satelit la fibra, la 20 de lei pe luna (inca am ceva nedumeriri ca aceasta va fii cu adevarat suma de plata, dar treaca mearga). In plus, numerele OROC vor fii portate in ORO, lucru ce imi va aduce servicii pe o singura factura, plus 2€ reducere la unul dintre abonamente.
Suna parca incredibil, dar nu e, am sunat la 300 si informatiile sunt corecte. Parca nu-mi vine sa cred😂. Astept un draft de contract pe email, sunt foarte curios sa-l studiez.
la 17-03-2023 01:51 PM
Mulțumim mult pentru postare!
Ne bucurăm că ești mulțumit 👍.
la 17-03-2023 03:12 PM
Salut!
Sunt demult astfel de oferte locale și regionale pentru clienții Orange care au și servicii mobile.
Greșeala pe care o face Orange este aceea că nu le promovează!
Felicitări și să le folosești cu plăcere serviciile!
la 17-03-2023 06:12 PM - editat ultima oară la 17-03-2023 06:16 PM de DanielaH
Profesionalism ZERO din partea consultantei care m-a pescuit cu aceasta oferta imaginara. ZERO!!!
Daca dansa crede ca s-au intalnit hotii cu prostii se inseala! Adica mie imi spune ca televiziunea va fii 20 de lei pe luna. Bine ca am cerut draft de contract, ciuciu 20 de lei, ca de fapt platesc 65 lei. Acum platesc 85 pe tv-ul prin satelit, nu are rost sa dau gauri prin pereti si sa ametesc de cap abonamentele cand diferenta de pret e de 20 de lei. Pentru acei 20 de lei prefer sa am TLC si canalele Discovery si sa platesc in plus, decat sa economisesc pentru nimic.
Eu cer draft de contract. Dar persoanele nu atat de documentate ca mine, care sunt abordate de aceasta individa cu abonamente de 20 de lei care de fapt sunt 65, ce fac? Cand le vine factura platesc, ca doar astea-s clauzele contractuale,nu?
M-am lamurit. Zero profesionalism si omenie. Renunt si la oferta si la Orange. Nu este firesc sa se recurga la astfel de sarlatanii ca angajatii sa-si faca procentul de vanzari.
Unde se regaseste mai jos suma de 20 de lei, poate-s eu chior si nu vad:
Denumire
abonament
TV prin cablu Esential
Tip serviciu TV prin cablu
Taxa de
abonament
❖ 8 euro/luna taxa de abonament.
❖ 2 euro/luna taxa suplimentara pentru TV Box HD.
❖ 2 euro/luna taxa pentru fiecare TV Box HD suplimentar.
Preturile includ TVA.
Resurse incluse ❖ 60 de canale minim incluse in abonament
Denumire
abonament
Fibra 500
Tip serviciu Internet fix
Taxa de
abonament
❖ 8 euro/luna TVA inclus
Resurse incluse ❖ 480 Mbps Viteza Maxima de download
❖ 240 Mbps Viteza Maxima de upload
Oferta
promotionala
Beneficiezi de urmatoarele servicii incluse gratuit pe perioada contractuala :
❖ Instalare gratuita la contractele pe 24 de luni
❖ Servicii de Asistenta
la 17-03-2023 06:15 PM
Cum cred in dreptul fiecarui om de a alege catre ce companii i se indreapta banii greu munciti, si cum cred ca schimbarea incepe de la mine, am sa depun o reclamatie cu privire la cele intamplate, am sa reziliez TOATE contractele mele cu Orange, si am sa fug mancand pamantul la auzul acestei companii. Nu m-am asteptat ca in 2023 sa se recurga la astfel de tehnici de inselare si fraudare. Sefii dansei oare ce au de spus? Sau...oare CHIAR nu stiu cum procedeaza aceasta individa?
la 19-03-2023 01:09 PM - editat ultima oară la 20-03-2023 08:09 AM de DanielaH
Salut,
Dreptul de a alege serviciile e sfant.
Daca insa te ajuta, permite-mi sa fac cateva mentiuni legate de experienta mea. Poate acestea te vor ajuta macar sa iti faci o idee despre cum lucreaza Orange (nu zic nici ca e bine, nici ca e rau, ci doar spun prin ce am trecut eu):
1. In urma cu 2.5 ani am primit o oferta nesolicitata de la Orange ca isi extind fibra in zona mea. De atunci platesc ~10 lei pe luna pentru internet si televiziune. Am avut diferite probleme cu grila de tv, nu am IP public, nu pot schimba grila TV mentinand pachetul (am ajuns sa imi mentin TV-ul de la Vodafone si tot ies mai ieftin decat daca as avea totul de la Orange). Dar cei 10 lei pe luna pe care i-am prins atunci au ramas batuti in cuie: in contract si pe factura imi scrie 8-10 euro, insa in clauze suplimentare apar reducerile, iar acestea se regasesc si pe factura. Si eu am zis ca e prea buna sa fie adevarata oferta, dar a fost pe bune. Ce am facut atunci a fost sa iau legatura cu un operator Orange si sa ii rog sa imi confirme ca numarul de pe care am fost sunat pentru oferta apartine unui coleg si oferta este reala.
2. In urma cu un an am fost sunat sa mi se propuna o modificare de abonament. Acesta era pe numele sotiei, sotia a zis "stati sa vorbesc cu sotul", insa Orange a activat oferta direct. Pana am intrat eu, pana am refuzat, pana m-au sunat, etc. deja se implementase. Am avut cateva zile de nervi si certuri cu Orange, am cerut intoarcerea la vechea oferta (in afara perioadei contractuale si cvasi-nelimitat la 5 euro cu roaming inclus) si au implementat revenirea. Am refuzat sa platesc factura atunci, mi-au imputat penalitati. In cele din urma, cu nervi si ~2 lei platiti in plus ca pentalitati, sumele s-au regularizat la factura urmatoare. O experienta foarte proasta, dar care insa nu s-a mai repetat. Singura data in ~17 ani de abonament Orange.
3. Anul trecut am sunat la Orange si am facut un abonament pentru internet si servicii fixe de la OROC (bloc nou, cartier nou). A venit tehnicianul aici si nu a putut, ca e intrerupta fibra in bloc si nu poate schimba ca nu vede unde e intreruperea si nu are sculele potrivite. M-au tot reprogramat, nu au rezolvat nimic. In cele din urma, am sunat la cel care isi lipise oferta peste tot. A anulat vechea solicitare, a facut un alt contract in aceleasi conditii iar in doua zile a rezolvat. A schimbat si fibra, a masurat, a modificat. L-am vazut cu ochii mei schimband fibra si catarandu-se pe schele. Din cei cativa vecini cu care am vorbit intre timp, doi au ales sa faca contract prin centrala si amandoi au patit la fel ca mine cu fibra intrerupta. E o zona gri, insa vad partea buna a lucrurilor: eu nu am platit nimic in plus, iar serviciile au mers impecabil de la instalare.
4. In urma cu doua saptamani am trecut o cartela PrePay la abonament. Dupa 3 oameni diferiti care au incercat sa imi faca oferte care mai de care mai proaste, am reusit sa ajung la una decenta. Am schimbat cartela SIM (nu mergea 5G-ul pe ea), a aparut ceva oferta noua pe care am vrut sa o prind (si eram inca in cele 14 zile in care ma puteam razgandi, deci nu mi-a fost refuzata trecerea desi abia incheiasem contractul), insa atunci cand au implementat schimbarea m-au trecut din nou pe vechiul SIM si pe PrePay, fix cand eram in roaming. Au fost 4 zile in care am facut spume de-a dreptul, insa am avut noroc cu un SIM Vodafone pe care il aveam de rezerva cu mine. Acum sunt pe oferta pe care am vrut-o, iar azi sper sa ajung din nou intr-un Shop sa imi schimb cartela SIM (nu pot online pana nu trece prima luna de abonament).
Am avut experiente similare (poate chiar mai proaste) cu toti ceilalti operatori din Romania. Cu Digi barem sunt in litigiu acum. Vodafone? incompetenti. Telekom? incompetenti. Romtelekom de asemenea. La fiecare 2-3 ani am avut parte de circ cu vreunul dintre ei pe cele mai cretine motive - de la servicii mutate fara acordul meu, pana la desfiintare, pana la abonamente pe care nu le-am incheiat.
Concluzia? Toti operatorii sunt la fel si toate sunt bune atata timp cat nu faci nicio schimbare. Practicile comerciale sunt la limita legalitatii uneori. Cand ti-e lumea mai draga vei avea probleme, te vei certa cu cineva sau cineva va incerca sa te jumuleasca de bani. "Rabdare si tutun", cum zice un prieten. Asta vei avea indiferent la cine iti faci abonament si pentru ce servicii. PrePay mai ajuta uneori, dar nu poti pune (inca) internet si TV la cartela.
Am ajuns in punctul in care am decis ca nervii, sanatatea si timpul meu valoreaza mai mult decat 1-2 euro/luna si prefer furnizorul care are cele mai bune servicii (stabile, rapide, ieftine) in zona in care am EU nevoie. Cu siguranta in cartierul alaturat balanta va inclina catre un altul.
Daca imi permiti, recomandarea mea e sa iti vezi interesul, sa te faci ca nu intelegi ce ti se spune, sa persisti in cererile tale si sa ai rabdare. In cele din urma le vei rezolva. Poate nu cu primul consultant. Poate nici cu al doilea. La un moment dat vei nimeri unul dispus sa te ajute. Nu e ideal, dar aici sunt si eu dupa ani de zile in care am fost justitiar si ferm pe pozitii.
la 17-03-2023 06:52 PM
Nici macar nu mi-am dat acordul pentru contract, am cerut doar un draft, nu am semnat nimic, nici n-aveam cum, prin telefon. Iata ca vine si mesajul "Multumim ca ai ales serviciul de internet prin fibra Orange Home, bla bla bla". Dragut.
la 17-03-2023 07:17 PM
Este TLC inclus pe grila esential sau premium prin cablu? Acest canal este important pentru mine, iar consultanta pescuitoare imi spune ca este inclus pe grila premium prin cablu, desi pe orange.ro nu apare.
la 17-03-2023 07:46 PM
Este doar dacă ai fibră proprie Orange. Dacă este pe fibra fostului Telekom, nu îl ai în grilă, chiar dacă ai servicii ORO.
la 17-03-2023 08:42 PM
Nu e nici pe o grila. Am intrebat pe Djingo. M-am saturat de compania asta si de angajatii ei sarlatani.
Absolut deloc nu-mi pasa acum daca e inclus TLC sau nu. Sa fie inclus si StarPlus, ca nu-mi trebuie. Nu asa te comporti cu clientii. Nu ii minti ca se desfiinteaza satelitii, nu ii minti ca serviciul costa 20 de lei iar in contract treci 13€, nu le pui poza cu grila de satelit care contine TLC si te dai ca-i grila de fibra.
Si apropo: Orange faca bine sa-si sune clientii din numere de centrala, cu apeluri inregistrate. Nu de pe numere personale ale "consultantului ofertari regionale Maramures-Vest". Punct.
18-03-2023 05:33 AM - editat 18-03-2023 05:58 AM
Eu îl am, în grila proprie și pe Orange tv go. Nu sunt acum în locația respectivă, dar o să îți fac o poză cand o să ajung sau in Tv go.
Uite in Orange tv go. Stai liniștit că profesionalismul lasă de dorit și pe la alții. Eu am avut mulți ani și RDS și știu cât sunt de ,,profesioniști". Predasem receptoarele de tv satelit de 3 luni și închisesem contractele și tot îmi veneau facturi. Apoi am instalat fibră de 300 Mbps, iar pe wifi îmi mergea cu 50-60, în condițiile în care m-au asigurat de la început că-mi va merge cu 280 Mbps. Dacă mai vrei exemple, îți mai dau.
Dar te asigur că pe fibra proprie și în Orange tv go este acest canal și Discovery, BBC Earth, National Geographic, History, etc. Și eu sunt mare fan al lor!
la 17-03-2023 10:31 PM
@Blue12 e posibil ca oferta sa fie reala pentru ca ofertele regionale sunt diferite de cele de pe site si de cele cunoscute de către colegii de la 300 sau de pe chat. Atunci cand se aduce un serviciu nou in zona se promovează aceasta oferta cu 20 lei (internet si televiziune prin fibra) nu cred ca ai fost mințit doar ca nu ai cerut informațiile persoanei potrivite. Vorbește cu acel reprezentant zonal pentru oferta care ti-a fost propusa iar atunci cand vei semna contractul poți verifica acolo cat costa sau nu serviciul, iar daca nu iti convine ce scrie nu esti obligat sa semnezi.
la 18-03-2023 04:02 PM
Buna @Blue12 . Eu locuiesc în zona Muntenia și miercuri am fost sunata pentru fibra și tv la 10 Ron. Este o oferta reală pentru că de un an se tot promovează. Ce ai pus tu sunt preturile standard ale serviciilor. Pe contract pe a doua sau a treia pagina ar trebui sa ai o rubrica in care ți se spune că la acel pachet ai reducere in jur de 6 Euro sau mai mult. Acum depinde, că fiecare oferta are reduceri diferite. Dar trebuie citit tot contractul, nu doar prima pagina cu preturile lor standard. Acelea sunt preturi pentru un serviciu individual, iar la Orange la pachete de 2 sau 3 servicii se oferă extra reduceri.
la 18-03-2023 04:13 PM
Aproape toți vecinii și prietenii mei au această ofertă și bineînțeles că este reală. Fiecare crede ce dorește! Mai cunosc și eu unele persoane care suferă de contradicție și trebuie să le explici multe ca să creadă, dar cred că fiecare crede și face ce dorește pe banii săi.
la 18-03-2023 05:31 PM
Ca fapt divers, nu sufar de contradictie. Ma deranjeaza faptul ca instalarea a fost programata hop-top, desi nu mi-am dat acordul, nici nu am semnat vreun document.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor