anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Resetare puncte Pinata Party Campania I?

Seb
Începător
Bună
Ieri, 20.09.2021 aveam peste 2500 puncte acumulate în Pinata Party. Azi deschid aplicația și constat că mai am ZERO!
De ce?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember
Pentru cine nu are setate notificările și prin SMS: "Campania curenta Pinata Party se va termina pe 21.09, la ora 14. Punctele acumulate vor expira, de aceea iti recomandam sa revendici pana la aceasta data premiile disponibile. Distractia continua in My Orange si dupa 21.09 cu o noua campanie Pinata Party, cu noi premii surpriza https://oran.ge/ " Trimis vineri, 17.09.2021

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Si la mine fel. Banuiesc ca a expirat vechea “oferta”, si ca sa nu aiba foarte multi puncte ramase de dinainte si sa ramana fara premii (si premiile am vazut ca sunt diferite), au preferat sa reseteze punctele tuturor si sa o luam de la zero. De-aia e bine sa nu-ti pui sperantele in oferte de genul asta. Eu m-am invatat minte de la PhoneCredit. Asa ca, nu sunt nici surprins, nici suparat. M-am obisnuit cu chestii de genul asta. :))
Client Orange

FLo1
#StarMember
Marea resetare: 20.09.2021. Așadar pa-pa.... old pinata. De azi doar noua pinata cu ale ei metehne. A fost și mesaj în acest sens, pentru cine le citește. Pentru cine le omite.... ghinion vorba lu' Werner.

delfinas
#StarMember
Ați primit mesaj că azi la prânz se termină Pinata Party 1 și să vă revendicați premiile până la 13.59. La orele 14.00 a început Pinata Party 2 și s-a început de la zero. Atenție data viitoare!

Vio73
#StarMember
Salutare! Da, s-au resetat și a început o altă etapă a jocului, așa cum bine spuneau delfinas și alți colegi. Eu am acumulat deja vreo 280 de puncte, dar am pierdut vreo 880. Era corect să ni le lase și pe cele din etapa I, dar asta este. E bine că ne putem juca în continuare!

Neaplicabil
S-a trimis mesaj SMS cu câteva zile înainte explicând că punctele expiră și trebuie folosite altfel se pierd. S-a trimis notificare în aplicația MyOrange cu o zi înainte ca să spună același lucru... numai nu v-a tras de mânecă...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mda....nu-mi amintesc sa fi primit nici SMS, nici notificare in aplicatie in sensul asta. Si, hai sa zic ca as fi omis notificarea din aplicatie. Dar SMS-ul cu siguranta nu a ajuns. In fine, cum ziceam, nu sunt nici surprins, nici suparat. Mi-e indiferent. Nu pot sa zic ca m-am strofocat prea tare cu punctele astea. Nu mi-am facut sperante, asa ca n-aveam cum sa fiu dezamagit. Am experienta de la PhoneCredit, unde creditul adunat "expira" peste noapte. N-are rost sa intru in detalii, dar nu, nu era vorba de nicio expirare. Pur si simplu, datorita unui "glitch in the Matrix", s-a retras asa frumos din cont. Nu ca l-as fi folosit la ceva, dar asa ca si chestie. 🙂
Client Orange

delfinas
#StarMember
Pentru cine nu are setate notificările și prin SMS: "Campania curenta Pinata Party se va termina pe 21.09, la ora 14. Punctele acumulate vor expira, de aceea iti recomandam sa revendici pana la aceasta data premiile disponibile. Distractia continua in My Orange si dupa 21.09 cu o noua campanie Pinata Party, cu noi premii surpriza https://oran.ge/ " Trimis vineri, 17.09.2021

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Dap, dup cum spuneam, nu am asa ceva in inbox. :) Ultimul mesaj legat de Pinata este din 30 Iulie. Dar nu-i nicio problema. Ma asteptam la asta. Intr-o oarecare masura, are sens sa fie asa. Pentru ca, cei care ar fi avut foarte multe puncte acumulate pana acum, ar fi pornit din start cu un avantaj. Si-asa nu mi-e foarte clar cum de, dupa cateva ore de la inceperea noii campanii, stocul era 0 la TOATE premiile. Nu zic ca e imposibil. Zic doar ca e improbabil. Saaau...stoc-ul a fost gen cate 1-2 produse din fiecare. Altfel nu-mi explic. Ma rog, nu mai conteaza. Mult succes de acum incolo! 🙂
Client Orange

Ciucuras
Cunoscător certificat
Bravo Delfinas, bine ca ai spus. Habar nu aveam. MI s-a intamplat si mie dimineata. Nu am fost informata prin sms. Nu am ales nimic. Ma tot gandeam acum ce pacat ca am actualizat aplicatia, crezand ca acesta este motivul ptr care am pierdut punctele. Acum arata ca o pot lua de la inceput, am 4 piniata de spart dar parca nu mai vreau

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca ar fi fost asa de simplu, ti-ai fi putut reinstala aplicatia veche si adunai puncte fara numar-fara numar. :)) Problema nu e aplicatia. Modificarea s-a facut pe partea de server (asa cum e si normal). Dar da, si eu, ca si tine, parca nu mai am niciun chef acuma sa o iau de la capat. Cu atat mai mult cu cat vad ca stoc-ul ala se incapataneaza sa ramana pe 0.
Client Orange

Ciucuras
Cunoscător certificat
Sunt curioasa daca vom reusi sa primim vreun premiu fizic. Stocul e zero momentan si in numar limitat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ciucuras, speranta e cea care ne distruge visele. Totodata, ea e si cea care le alimenteaza. :) Eu zic sa nu-ti faci sperante, pentru ca ai sanse mari, in contextul asta, sa fii dezamagita. Eu va doresc mult succes tuturor! Sincer! Chiar sper sa castigati fiecare cate ceva. Zic doar sa nu va bagati in chestia asta cu sperante mari. Cu cat ai sperante mai mari, cu atat mai mare va fi dezamagirea. E direct proportional. Cu cat sunt mai mici, sau deloc, cu atat mai putin o sa te afecteze. E un joc. Jucati pentru joc, nu pentru castig. Daca e sa fie si ala, cu atat mai bine. Daca nu, asta e. 🙂
Client Orange

Neaplicabil
@DanielaH urăsc cenzura, chiar și după ce v-am urmat sfaturile și am reformulat...

DanielaH
Moderator
@alterego, a fost doar o rugăminte de a nu mai deschide topicuri noi, ci de a veni cu comentarii/ întrebări/ sugestii etc. pe unul din cele existente. Avem deja 6 deschise pe tema Pinata Party și devine confuz și dificil de găsit/ răspuns/ urmărit pentru toți membrii Comunității. Îți mulțumesc pentru înțelegere.