anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Premii cu livrare la Pinata Party Campania I

JaguaR
Junior entuziast
Azi am facut un update al aplicatiei My Orange si am reusit sa revendic unul dintre premiile cu livrare, pentru ca aveam suficiente puncte.
Dupa ce revendici premiul, primesti un cod pe email. Dar cand incerc sa introduc acel cod in aplicatie, se inchide aplicatia. Premiul e valabil doar 24 ore. Daca nu se rezolva problema in 24 ore - papa premiu, ca deja e stocul epuizat.
Am incercat de pe 2 telefoane diferite cu acelasi rezultat.
Oare a mai patit cineva asa ceva?
82 Răspunsuri 82

JaguaR
Junior entuziast
@arsradu - asa este, sunt de acord cu ce zici. Totusi, ei au facut o greseala, care ii afecteaza pe foarte multi utilizatori. Concursul nu ofera sanse egale in nici un caz, e mult mai prost decat o loterie. Eu chiar daca am primit codul pe email, a fost degeaba, nu l-am putut folosi, au expirat 24 ore si papa premiul. Am scris la suport, dupa o ora de cand am observat eroarea, am scris aici si tot degeaba. Au facut o chestie praf, trebuie sa suporte consecintele, mai ales ca nu is dispusi sa schimbe mai nimic sau sa faca ceva sa multumeasca utilizatorii. Si din alt punct de vedere, nici nu cred ca ii intereseaza foarte mult ratingul ala. Dar incerc sa le arat cum pot ca au facut o chestie foarte varza si problema cea mai mare, ca atunci cand le-am zis de asta, acum 3 saptamani, am primit raspuns ca asta e si papa. Asta nu e o abordare buna in nici un caz.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
@Robi, daca eu as vedea un Ford Mustang nou nout in vitrina unui magazin de prezentare as putea sa pretind sa-mi dea cineva un voucher de $50.000 pentru ca l-am vazut in stoc? :)) Nu. La fel si aici. Faptul ca tu ai vazut produsul in stoc e egal cu 0. Trebuie sa primesti mail-ul ala cu codul. Ala e important. @JaguaR, se pare ca ai ajuns la vorbele mele cu loteria. :)) Chiar ma intrebam daca ai reusit sa faci ceva cu premiul tau. Cat despre Pinata, cred ca ceea ce ii lipsea in momentul lansarii a fost perspectiva, si posibil si timpul pentru o implementare mai solida. Cand faci lucrurile pe graba, ai sanse mari sa nu le scoti foarte bine. Si da, evident ca nu e vina utilizatorilor. Sper doar ca viitoarele concursuri (daca se vor mai face), vor tine cont de problemele Pinatei de pana acum, astfel incat sa nu le repete.
Client Orange

robi1998
Explorator
Alooo, iar nu a mers sa revendic premiile...apar in stoc dar se afiseaza ,,a aparut o eroare la revendicarea premiului" Iar isi bat joc de noi. Inca o reclamatie la OPC 🙂

JaguaR
Junior entuziast
Eu nici nu am apucat sa vad nimic in stoc ... praaaaf Pinata. @arsradu - comparatia ta cu loteria este diferita despre ce vreau eu sa zic. Eu zic ca era mai ok daca faceau concursul ca o loterie, macar stii ca ai ceva sansa, dar cum e acum, nu ai nici o sansa.

robi1998
Explorator
@jaguaR cam asta s-a intamplat azi: https://drive.google.com/file/d/1JBvazJ7Q9LqFiPcb4N13eveO0SVfPtsX/view Am trimis un mail la serviciu.clienti@orange.ro asa cum mi-au sugerat cei de pe livechat si sa vedem ce raspuns am din partea lor...

Bori
Începător
@robi1998 Am patit exact acelasi lucru :)) De 100 de ori Eroare! Probabil sunt "rezervate" pentru anumite persoane

robi1998
Explorator
Exact, se dau doar intre ei..

Marin558
Junior
Și din nou pățim același r*h*t cu pinata .Eu nu știu de ce Orange mai continua cu acest joc și nu îl suspendă până își rezolvă problemele. Înregistrarea ecranului am inceput-o mai târziu când am văzut că nu merge.

robi1998
Explorator
Același răspuns fumat din partea lor..chiar îmi pare rău că m-am portat la ei

robi1998
Explorator
Încă o bătaie de joc marca Orange. Le-am furnizat tot: screenshot-ul, screen recording, nr de tel, iar ei îmi spun ca nu pot deschide un caz. Chiar aveam așteptări mai mari de la ei dar chiar își bat joc de oameni pe fata.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor. Am primit noutăți de la colegi despre campanie și le postăm pe top 5 cele mai vizualizate topic-uri pe tema Pinata Party pentru a ajunge la cât mai mulți dintre voi.

Colegii ne-au comunicat că de mâine, 9 noiembrie se vor face două modificări: va fi actualizat numarul de puncte al premiilor fizice ce pot fi revendicate și stocul de premii fizice se va reînnoi săptămânal, în fiecare zi de marți, în intervalul 10:00 - 18:00. Noul regulament este disponibil aici. 

Mulțumim tuturor pentru feedback și pentru semnalarea situațiilor întâlnite în Pinata Party, toate acestea ajută în oferirea unei experiențe îmbunătățite în aplicație.

bogdan74
Începător
cred ca in continuare o mare teapa,punctele necesare pentru premii au fost marite si de 10 ori la unele produse.bravo Orange. cred ca era mai interesant daca aveati premii la care era nevoie 10000000000 puncte,in felul acesta erau premii suficiente in stoc.felicitari ati rezolvat problema in stilul caracteristic.de fapt pot spune ADIO ORANGE

robi1998
Explorator
@bogdan72 si eu sunt dezamagit de ce au facut, OPC acum clar ne va respinge reclamatiile tinand cont ca au modificat regulamentul. Asta e, regret ca m-am portat la ei, trebuia sa fi ramas la Voda..

VasT
Explorator entuziast
Acestea sunt care le-am primit eu. Păcat că la celelalte nu am făcut Print screenul. Interesant după eroare din nou disponibil.

Marin558
Junior
În sfârșit am prins ceva. Probabil am reușit pentru că au fost 20 de premii astăzi la rucsac .Celelalte nu am apucat sa le vad in stoc. La 12:30 sau actualizat stocurile.