anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Premii cu livrare la Pinata Party Campania I

JaguaR
Junior entuziast
Azi am facut un update al aplicatiei My Orange si am reusit sa revendic unul dintre premiile cu livrare, pentru ca aveam suficiente puncte.
Dupa ce revendici premiul, primesti un cod pe email. Dar cand incerc sa introduc acel cod in aplicatie, se inchide aplicatia. Premiul e valabil doar 24 ore. Daca nu se rezolva problema in 24 ore - papa premiu, ca deja e stocul epuizat.
Am incercat de pe 2 telefoane diferite cu acelasi rezultat.
Oare a mai patit cineva asa ceva?
82 Răspunsuri 82

Neaplicabil
@JaguaR să stăm drept și să judecăm strâmb... cine a deschis discuția că nu mai știu ce s-a întâmplat? În altă ordine de idei la ora 14:00 nu era nici un fel de premiu, iar eu personal am dat accept la vechiul regulament nu la cel nou. Și dacă n-ar fi Pinata Party îmi plătesc factura prin direct-debit... dar așa mai fac de un internet nelimitat pe 30 de zile pentru că Orange refuză să facă o banală extindere de 200 metri a fibrei optice spre cartierul de case unde locuiesc în ciuda faptului că are câteva zeci de cereri în această privință. Așadar aceasta e singura mea motivație de a-mi pierde câteva minute pe zi cu pinata... rezolv punctual o problemă pe care Orange a lăsat-o suspendată în neant.

JaguaR
Junior entuziast
@arsradu eu am intrebat si am pus si un filmulet despre o problema in aplicatie, nu am judecat mecanismul promotiei. Sunt 2 chestii distincte, se pare ca ai interpretat ceva gresit. Daca te uiti in filmuletul atasat, vezi ora la care a fost inregistrat filmuletul 17.59. Codul mai era valabil 21 ore si 59 minute. Valabilitatea este de 24 ore. Deci am facut filmuletul dupa 2 ore si 1 minut dupa ce am rezervat premiul. Ceea ce inseamna ca am reusit sa rezerv premiul la 15.58 si la ora respectiva, in afara de Troller, toate premiile mai erau in stoc. Acum ca imediat se fac 24 de ore si eu tot nu pot sa-mi revendic premiul, e foarte probabil sa nu mai primesc nimic, si nu conteaza. Intr-un final, am vrut doar sa semnalez o problema de aplicatie. Si de acolo s-a ajuns ca Orange nu trage fibra ... incredibil asa ceva ... dar nah, asta avem, cu asta defilam.

DanielaH
Moderator
Vă rog frumos să încercăm să nu ne abatem de la subiectul inițial. @JaguaR, situația ta este în continuare spre verificare la colegii mei care se ocupă de campania Pinata Party. Revin aici sau în mesaj privat imediat ce am un răspuns. Mulțumesc.

calipso
Începător
Aceeasi problema o am si eu, aplicatia crapa in momentul in care apas butonul de introducere cod. Premiul o consola playstation 4. Trimis mail la serviciul.clienti@orange.ro, fara raspuns deocamdata.

Neaplicabil
@calipso felicitări, dar permite-ne să fim invidioși pe tine și să te rugăm să ne spui și nouă secretul succesului... mulțumim

JaguaR
Junior entuziast
@DanielaH oare ai ceva noutati? Desigur codul a expirat si nu mai pot revendica premium, asa ca e pierdut. Am primit un raspuns de la serviciul clienti ca a fost remediata problema, dar ca nu se mai poate face nimic. Daca e asa, a fost destul de fiasco acest pinata party…

calipso
Începător
Problema NU a fost remediata nici pana in acest moment. Cand a expirat timpul limita am reusit sa adaug iar in cos premiul si in continuare crapa aplicatia cand vreau sa introduc codul. Cei de la serviciul clienti nu au raspuns, probabil o sa primesc ca si JaguaR dupa ce expira iar timpul si devine lipsa stoc. Amuzant este ca am primit raspuns de la developer (aplicatii@orange.com) in care mi se spune ca punctele din vechea campanie nu pot fi folosite (desi nici nu as avea cum sa le folosesc sa s-au sters automat cand am facut update) si ma indruma sa citesc regulamentul :)) Atunci cand nu primesti un raspuns si tacerea poate insemna ceva. Pacat ca este vorba despre o companie de tehnologie, la care comunicarea ar trebui sa fie baza.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ce treaba au punctele din vechea campanie cu problema ta? 🙂 Nu doar ca nu le poti folosi pentru ca s-au sters automat, dar nu aia era problema! Well, macar tie ti-au raspuns. :)) Eu inca astept un raspuns la un bug trimis acum mai bine de un an.
Client Orange

Livra
Junior entuziast
Astazi cand au aparut noile premii la 2 sec toate erau cu stoc epuizat dar ce sa faci.

SHIELD
Începător
Nici eu nu reușesc sa găsesc unde trebuie introdus codul

Livra
Junior entuziast
nu il poti folosi oricum, iti da eroare cand bagi codul

Pascal_Elena
Junior
Mai este cineva in situatia in care sa nu ii apara toate premiile cu livrare la pinata party.Mie spre exemplu nu imi apare cantarul,smartwatchul si cred ca mai sunt care nu imi apar dar pe acestea le-am observat.Ce as putea sa fac in situatia asta?

Neaplicabil
Pascal Elena premiile apar când sunt alocate... iar alocarea se face săptămânal în fiecare marți la orele 14:00... cântarul de care vorbești abia azi va fi pus în joc.

Marin558
Junior
Pinata peștelui.Cand apeși "vreau premiul" îți dă eroare.E imposibil sa câștigi ceva.In două secunde e stoc epuizat.Felicitari Orange

Anakin
Junior
A reușit cineva până la urmă să revendice vreun premiu fizic?