anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Ofertă nouă de toamnă, cu date mobile pentru toți clienții Orange Prepay

FLo1
#StarMember

Dedic acest topic utilizatorilor prepay, dar cu preponderență celor care credeau că Orange doar ”cere” și nu ”oferă” nimic la schimb. Așadar celor care acum 30 de zile v-ați menționat părerea nemulțumiți de reducerea perioadei opțiunilor PrePay de la 30 de zile la 28 de zile (vezi topicul acesta), vă invit să verificați noua surpriză de toamnă oferită de Orange pentru opțiunile PrePay (vezi inclusiv foto mai jos).

FLo1_0-1693661873424.png

Deși inițial despre 5G oferit clienților PrePay pentru opțiunile de la 6euro (sau mai mult) s-a mai discutat și aici, despre ”date mobile” pentru opțiunile mai mici de 5euro.... nu s-a mai pomenit la Orange. Astfel, pentru cei care până într-o vreme utilizau opțiunea de 4euro doar pentru servicii de voce, acum există inclusiv opțiunea de 3euro, iar ambele au servicii de ”date mobile” valabile 4G, și fără a fi condiționate de o opțiune de minim 5euro existentă pe cont. Singura deosebire între ele este o cantitate mult mai redusă de date mobile și minute naționale, comparativ cu opțiunile de la 5euro în sus. Bineînțeles, pe lângă nelimitat minute și SMS în rețea. Dar pentru ca surpriza să fie completă, acestea mai au inclusiv valabilitate de 28 de zile, la fel ca celelalte opțiuni superioare.

Ca o recomandare: De ce să am cont MyOrange? Pentru cei care vor căuta direct aceste două noi opțiuni, fără a-și accesa contul MyOrange, noua ofertă de opțiuni voce PrePay este una standard, adică de 5euro în sus. Însă accesând opțiunile de reîncărcare din MyOrange, veți avea plăcuta surpriză de a observa că există inclusiv opțiuni 4G de 3euro sau 4euro. Nu ai cont MyOrange? Crează-ți unul acum, aici. Ai nevoie de îndrumări? Le regăsești aici

Chiar dacă este o cantitate nesemnificativă de date mobile, faptul că acestea sunt accesibile inclusiv la opțiuni sub 5euro consider că este un avantaj oferit de ORANGE celor care utilizează resurse naționale limitate lunar, sau nu au nevoie de mai multe resurse naționale, ci doar mai mult resurse în rețeaua Orange. 

Atenție: Beneficiile privind datele mobile primite suplimentar sub formă de bonus (fie din reîncărcare sau din Pinata.... de exemplu) au rămas condiționate de existența a unei opțiuni de minim 5euro. Deci resursele de date mobile sunt strict cele aferente opțiunii.... și atât.

Ca indiciu, pentru cei care tot nu doresc să dețină un cont MyOrange, la aceste opțiuni <reinventate> (cea de 3euro și de 4euro) puteți avea acces și prin intermediul meniului SelfCare, apelând *100#, ramura 3.Opțiuni --> 2.Opțiuni cu minute.

Considerați benefice aceste schimbări produse în rândul opțiunilor Prepay oferite de către Orange sau erau mai avantajoase opțiunile din ofertele anterioare? De ce DA? De ce NU?

32 Răspunsuri 32

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Așa cum am spus și zilele trecute, Orange începe să se trezească și să fie din ce în ce mai mult acel Orange pe care eu îl știu de mulți mulți ani.

Felicitări, Orange!

Mulțumim, @FLo1!

Eu personal am repetat-o în mai multe rânduri și nu înțelegeam de ce era această condiționare la opțiuni care pentru date mobile (cât să faci de exemplu o plată online), pentru care majoritatea aplicațiilor bancare solicită conexiune date, trebuia să ai opțiune activă de minim 5euro. Aceasta și în contextul în care concurența albastră sau roșie (și chiar roz.... mai tardiv) avea o ofertă de ani buni modificată în acest sens (adică resurse de date mobile la mai puțin de 5euro). Acum însă mie mi se pare o altă abordare, altă deschidere spre cei care utilizează PrePay. 🙂

Anonim
Neaplicabil

De-ar funcționa datele mobile... Eu am "net nelimitat" și nu pot deschide nici măcar pagina unei gazete. De fapt este oferta "zero net nelimitat". Așa că știrile privind datele mobile (4g, 5g, 14g) mă lasă rece.

Oferta opțiunilor ca resurse incluse este un aspect, însă condițiile de funcționare aplicabile fiecărei zone/regiuni, client, tip de conexiune etc... este alt aspect. Aici eu nu fac referire la condițiile de funcționare, acestea fiind analizate mai degrabă individual în funcție de contextul situației fiecărui client în parte. Numai bine. Recomandare: Pentru răceală încearcă paracetamol. 

Anonim
Neaplicabil

Mulțumesc. Ești factorul care a reușit să mă determine să portez la Telekom unde am mai fost și înainte de vânzarea către Orange și am fost mulțumit. De acum sper în servicii normale dpdv tehnic și relații cu publicul (atât cei din call center cât și postaci plătiți) decente. Trebuia să fac asta mai demult. Încă odată îți mulțumesc.

Mulțumesc pentru feedback-ul oferit și îți doresc numai bine. Succes în utilizarea serviciilor operatorului ales.  

arsradu
#StarMember

Hey Flo!

Foarte frumos scris si organizat topicul. Si vad ca include si niste mici, dar foarte utile, detalii referitoare la meniul SelfCare! Bravo!

De asemenea, lasand chestiile de design la o parte, trebuie sa recunosc ca mie unul mi-au scapat amanuntele evidentiate de tine pe acest topic. Inca o data, bravo pentru simtul de observatie. 😄

Si acum, sa adresam prezenta "elefantului din camera". Mai exact raspunsul la intrebarea topicului.

Da, eu unul o vad ca fiind foarte utila modificarea asta. 

Din mai multe puncte de vedere:

  1. probabil si cel mai evident: face ca optiunile mai ieftine sa devina mai atractive.
  2. o posibila consecinta a primului punct, ar fi si o migrare catre optiunile mai mici, ceea ce ar putea sa echilibreze un pic spectrul pentru cei care nu vor neaparat 5G (mai ales daca nu au si semnal 5G in zona, caz in care optiunile mai mari nu-si au rostul...decat daca eventual vrei mai multe resurse). Practic vei avea profit mai mare acolo unde ai si 5G. Adica in principal in urban. Ceea ce are sens. Iar cei care nu vor, nu au device-uri compatibile, nu au unde sa "alerge cu viteza luminii" (pentru ca nu au semnal 5G in zona lor), sau nu au la ce sa foloseasca toate acele date, au si optiuni mai ieftine.

Mie unul mi se pare win-win pe toate partile. Nu am absolut nimic de obiectat.

Bravo, Orange! O treaba foarte buna, dupa parerea mea.

Client Orange

Mulțumesc @arsradu pentru răspunsul detaliat și argumentat. DA, întradevăr, cei care nu foloseau decât ocazional ”datele mobile” acum au și alternativele mai reduse ca și cost. Dar să nu uităm, că resursele de voce au rămas aceleași. Deci cei care nu s-au descurcat cu 50-100 minute naționale, tot cu minim 5euro vor ”alimenta”. Însă un mare atuu, pe lângă datele mobile incluse, mie mi se pare alegerea de perioadă activă: 28 de zile pentru 3 euro. Nici albaștrii nu visau posibil așa ceva la Orange. Despre roșii ce să mai vorbesc.... Deci este încă un motiv pentru a alege... prepay Orange

@FLo1 ar fi fost mai atractive daca ar fi adaugat si cateva sute de minute nationale. De obicei optiunile mici sunt folosite de pensionari care au telefoane cu taste si n-au nevoie de internet. Eu foloseam optiunea de 4E pt tata, dar in ultimele luni nu se mai incadra in cele 100 de minute nationale si a trebuit sa aleg optiunea de 5E. Cum el foloseste un telefon cu taste nu are nevoie de internet. Deci daca ar fi vrut sa faca ceva cu adevarat de folos pentru client, mai degraba mai adauga minute nationale, decat internet. 

@Miha_Z: La cea de 3euro ... s-ar fi putut să nu pună internet deloc și să compenseze cu ”minute naționale”.  Și chiar, la cea de 4euro, ar fi mers măcar 50-100naționale supliment. Acum, asta e... altfel cea de 5euro era cam ignorată (adică lipsită de avantaje). 

Oricum, posibil să se fi luat în considerare și faptul că acei ”seniori” mai degrabă sunt apelați, nu ei sunt cei care apelează. Iar acele naționale poate au fost alocate doar pentru.... urgențe.

vladut12am
Cunoscător certificat

Treptat, Orange începe să se trezească la realitate și își dorește să meargă pe drumul cel bun.

Sper să aibă loc cât mai multe îmbunătățiri în viitorul apropiat.

Bravo, Orange!

Să o țineți tot așa!

@vladut12am: Atât timp cât fiecare client se regăsește într-una din ofertele Orange, înseamnă că ceea ce face Orange pentru clienții săi este pe drumul cel mai bun. Mulțumesc pentru feedback. 🙂

FLo1
#StarMember

Încă o schimbare utilă în special"călătorilor" utilizatori de roaming. Dacă până acum se crea confuzie cu opțiunea valabilă 21-28zile și un bonus valabil 60 de zile, în noua ofertă bonusul are durata de valabilitate a opțiunii activate.Consider a fi de bun augur, evitând astfel o situație cu un stoc enorm de resurse bonus și opțiune imposibil de utilizat din cauza depășirii limitei de date SEE în roaming. 😇😎🙏🏻

Pololică
#StarMember

Interesante optiunile de 3 si 4E (pentru nelimitat in retea). Ar fi concurenta directa la Albastrii la abonamentul de 3E, dar, ca resurse, sunt simtitor mai mici (nu mai zic de faptul ca la cartela, se plateste suplimentar TVA).