anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Cu Pinata Party ai numai de câștigat - Campania I

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Orange laseaza o noua campanie, Pinata Party, care se va desfășura între 22 iunie 2021, începând cu ora 12:00:00 și 23 august 2021 ora 23:59:59 (EDIT: campania s-a prelungit până pe 21 septembrie 2021).


Cu Pinata Party ai numai de câștigat: cel mai rapid net nelimitat, minute internaționale și alte premii surpriză.
Actiunile pe care le faci in aplicatia My Orange sunt rasplatite. Cu Pinata Party câștigi premii fun la alegere.

 

Iată ce pași trebuie să urmezi:

 

  • Accesează aplicația
  • Intră în secțiunea Pinata Party
  • Primești Pinata
  • Spargi Pinata prin apăsare pe ecran
  • Strângi puncte și revendici premii
  • Te bucuri de premii

 

La campanie pot participa utilizatorii de cartelă Orange PrePay sau utilizatorii de abonament (persoane fizice sau antreprenori). Premiile pot fi alocate pe numerele cu următoarele abonamente: Orange Fun, Orange Me și Orange Me Start de minimum 7 euro, lansate după data de 6 septembrie 2017, precum și abonamentele de internet mobil, disponibile începând cu 3 aprilie 2017 și Orange Pro lansate după dată de 6 septembrie 2018. Excepție fac cei care dețin un abonament de tip Hibrid, Orange Young, Orange Senior, Yoxo sau Orange Me 25.

 

Descarcă aplicația My Orange și dă start distracției!!!

 

Mai multe detalii: https://www.orange.ro/pinata-party/

 

Nu sunt niste premii spectaculoase, dar mi se pare o campanie draguta, distractiva, ca de vara.

 

Update - Din 21 septembrie a început o noua campanie: Distractie in aplicatie. Hai in Pinata Party din My Orange si castigi super premii

Campania se desfășoară în perioada 21 septembrie – 7 decembrie 2021, cu posibilitate de prelungire.

Aici sunt mai multe detalii despre premiihttps://comunitate.orange.ro/questions/2782822-disponibile-premiile-campania-orange-pinata

234 Răspunsuri 234

FLo1
#StarMember
Isabela: dacă ai abonament, activarea opțiunii nu pune probleme. Dacă ai prepay, pt activare trebuie să ai o opțiune activă de minim 5€. Pentru utilizare DOAR în SEE sunt iarăși niște condiții. Dacă toate acestea sunt îndeplinite, atunci contactează orange prin apel la 300 sau chat Djingo.

Isabela_90
Începător
Multumesc frumos pentru răspunsuri..am abonament de aproape 7 ani ,Orange me 7 ,nu înțeleg ce condiții ar trebui sa mai îndeplinesc

FLo1
#StarMember
Întrucât întâmpini probleme la activarea bonusului pe abonament nu-ți rămâne decât să contactezi un reprezentat Orange prin apel la 300, prin chat Djingo din pagina de contact, sau poate cu ceva noroc răspunde cineva de la Orange aici la acest topic. Baftă.

Isabela_90
Începător
Mulțumesc frumos ..cunoști cumva o cale mai rapida de a întra direct cu un reprezentant Orange apelând 300?

DanielaH
Moderator
@Isabela_90, este posibil ca opțiunea căștigată cu Pinata să fie incompatibilă cu altă opțiune activată pe contul tău. Ai cumva vreo altă opțiune cu minute internaționale activă pe cont?

Vio73
#StarMember
@Isabela_90, Eu am intrat prin intermediul 1-1-1-0, ultima dată. Baftă!

arsradu
#StarMember
Hello! Ca sa nu mai deschid un nou topic pe tema asta, nici nu stiu unde anume sa-l deschid, pentru ca problema e una, dar afecteaza si minunea asta de concurs cu pinate: avand in vedere ca nu se pot face reincarcari (cu credit), din aplicatia My Orange (Android si iOS), se pune daca incarcarea se face din My Orange versiunea de PC? Sau, altfel spus, a incercat cineva sa faca o reincarcare cu credit (sau optiune, dar cu credit am incercat eu), din My Orange, versiunea de PC, si i s-au adaugat pinatele pe cont in aplicatie?
Client Orange

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Din pacate, arsradu, se iau in calcul doar actiunile efectuate in aplicatia mobila MY Orange.

arsradu
#StarMember
Mersi frumos, delfinas! :) Pana la urma am gasit un workaround la problema asta: simularea adaugarii unui card nou pe cont (chiar daca e fix acelasi card), din aplicatie, si efectuarea platii in felul asta, prin parcurgerea pasilor de introducere a datelor si confirmare a platii pe partea bancii. Aparent, problema e in momentul in care se foloseste un card existent, deja salvat, in aplicatia My Orange. Cu toate ca, cu acelasi card, poti sa faci reincarcare fara probleme din versiunea de PC. :)) Deci, nu cardul e problema, ci felul in care il foloseste aplicatia.
Client Orange

1leu1
Junior
Mai mare pacaleala la orange cu pinata lor...nu ai vazut! Chipurile...in fiecare marti la ora 14.00 se suplimenteaza premiile, ceea ce nici nu a existat...URMARESC mereu sa vad cat poate sa prosteasca oamenii!!!!

tomaciprian
Cunoscător
Am castigat marti (05.10) aceasta "boxa" cu incarcare wireless si ceas,iar astazi (08.10) am primit-o. Nici un pic nu am crezut ca acest concurs (Pinata Party) ar fi unul fals, doar ca aici conteaza cat de repede iti misti degetele 😄 de aceea nici nu m-ati vazut pana acum sa comentez la nici un topic! Multumesc,Orange! P.S. v-am atasat si o mostra video cu aceasta "boxa" (cum imi place mie sa-i spun) si sa nu va lasati pacaliti de sistemul aflat in spatele acesteia, sunetul este produs 100% de ea! P.S2.: sa ma scuzati dragi moderatori (Daniela&Mihaela) de spam-ul pe care il voi face,dar voi posta si pe alte topicuri sa le demonstrezi si altora ca acest concurs nu este unul fake, nu se dau tepe.

arsradu
#StarMember
Impresionant! 🙂 Felicitari. Cu toate astea, pot sa intreb daca tie nu ti-a dat eroare cand ai dat click sa-ti iei premiul? Pentru ca eu am avut DOAR erori. Si, nu stiu cat de repede ar trebui sa ma misc, atata timp cat produsul este in stoc, si cand incerc sa-l iau, imi da eroare. Nu pare o chestie de viteza, pentru ca, in momentul ala, produsul e pe stoc. Tot ce trebuie este sa mearga si aplicatia.
Client Orange

tomaciprian
Cunoscător
Multumesc frumos,Radu! Iti spun sincer, chiar nu am avut absolut nici o problema. Nu am intampinat vreun bug/eroare in MyOrange nici la Pinata (pentru revendicarea premiului) si nici in general cu ea, drept urmare premiu pe care l-am si primit. Oare o conta si sistemul de operare pe care este instalata aplicatia? De cand m-am portat la Orange, am migrat si catre alt sistem de operare (iOS->Android) si din cate stiu este destul de complex sa lucrezi/optimizezi niste aplicatii pentru ei fata de un Android.

arsradu
#StarMember
Ciprian, crede-ma ca nici nu stiu ce sa zic. Am observat si eu cateva diferente intre versiunea de iOS si cea de Android.... In special in ceea ce priveste acel buton de revendicare. Are comportament diferit intre iOS si Android. Intamplarea face ca am si Android si iOS. Si prima data am incercat de pe iOS (acum 2 saptamani). Saptamana asta am incercat de pe Android. Same issue. Eroarea parca e usor diferita intre cele doua, dar tot da eroare cand incerc sa iau premiul. Si nu merge mai departe. Premiul e acolo, il vezi, inca e pe stoc, dai click sa-l iei si....eroare. Te face sa innebunesti de nervi chestia asta, serios. N-oi fi eu Speedy Gonzales, si nu zic ca n-ar putea fi si o chestie de viteza, dar nici asa slow nu-s. :)) Plus ca, ti-am zis, in secunda in care intru pe pagina si apas butonul, produsul e in stoc! Am incercat asta la doua produse, amandoua cu acelasi rezultat. Deci, daca am avut timp sa vad doua produse, si sa dau click pe redeem, si inca erau pe stoc cand am intrat pe pagina, iti dai seama ca nu am fost atata de slow. Am si atasat niste screenshot-uri pe thread-ul asta: https://comunitate.orange.ro/questions/2784294-pinata-fiasco-pare-rau-aparut-eroare Poti sa arunci si tu o privire daca vrei. Chiar nu inteleg ce e in neregula. Si culmea, unul dintre premiile pe care pusesem ochii, era...boxa pe care ai primit-o tu. :) Deci...da. Ceva, ceva se intampla. Asa cum la tine a mers, tot asa unul dintre apropiatii mei a reusit sa primeasca un termos. Deci, problema nu se pune la modul: e fake sau nu. Din punctul meu de vedere, problema se pune la modul: de ce mama lui da eroare cand inca sunt produse in stoc? Asta e singura mea dilema. Si inca una, derivata din prima: cum se face ca unii nu primesc deloc eroare, iar altii primesc doar eroare? Nu stiu ce sa zic... Poate aplicatia merge mai bine pe unele device-uri decat pe altele. Dar deja am incercat pe doua, dintre care unul e un iPhone 12, cu acelasi rezultat. Hai sa zic ca Android-ul poate e un pic mai incetinel, dar iOS-ul cu siguranta nu e. Asa ca...nu stiu. Sunt deschis sa inteleg ce se intampla in background. Dar momentan nu prea are sens, avand in vedere ca tu (si probabil si altii) nu ati primit deloc eroare.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Felicitări, @ tomaciprian! Aș fi vrut să îmi revendic și eu ceva de pe acolo, dar de fiecare dată scrie ,,stoc epuizat", în dreptul produsului/elor respective. Și slavă Domnului, puncte am destule! Era mult mai interesant dacă ți se aloca un premiu direct, în condițiile date, pe care puteai să-l refuzi și să poți și alege opțiuni de date și voce.