anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc (Campania I)

Radu_Filoș
Junior entuziast
Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?
47 Răspunsuri 47

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu știu ce să zic , din regulament am văzut că numărul punctelor pentru revendicare creste foarte mult de la o săptămână la alta .Numărul punctelor pentru săptămâna 9 pentru a putea revendica ceva cat de cat era de peste 2500 ... E greu sa faci 2500 daca nu ai activități extra in cont... Având în vedere că doar 10% citesc condițiile de aplicare mă gândesc că ar fi foarte greu sa iei ceva.. Chiar voi urmări zilele astea sa văd daca apare ceva acolo.. Până acum vreo săptămână nu am avut premii fizice...

arsradu
#StarMember
Punctele necesare nu se modifica in permanenta. Dar intr-adevar, s-au modificat acum vreo doua saptamani, cand s-au cerut si de 30 de ori mai multe puncte la unele produse. Nu cred ca se vor mai modifica pana la finalul campaniei, dar cine stie. In fiecare marti, in intervalul 10-18 ar trebui sa apara noile premii pentru saptamana respectiva.
Client Orange

Mădălin
Cunoscător certificat
Da...azi am stat la refresh...pentru premiile din săptămâna a 10-a , tv , controllere PS4, încărcător 15w , Smart watch... Am avut refresh la fiecare 15 secunde cu auto3ip iar modificarea pe cele 4 produse a avut loc la ora 12:55:15 am reacționat la 12:56:18 însă deja era stoc epuizat.am revăzut filmarea din acest interval și nu a existat nici un produs cu stoc .Probabil era nevoie de un refresh la 1-2 secunde ... Nașpa...când e sa nu ai noroc nici tehnologia nu te ajută