anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc (Campania I)

Radu_Filoș
Junior entuziast
Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?
47 Răspunsuri 47

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cel mai probabil se va rezolva cumva. Situatia e cunoscuta. Nu ne ramane decat sa asteptam.
Client Orange

Radu_Filoș
Junior entuziast
Scuze atunci, am inteles/interpretat gresit comentariul tau Livra. Momentan nu stiu daca sa sper in rezolvare, dar mi se pare normal sa se gaseasca o solutie sau sa primim un raspuns care sa ne satisfaca.

Iulian_T_
Începător
Salutari. Și eu am primit un cod,astăzi am incercat la mai multe produse din stoc,si nu știu exact ce premiu am revendicat, voi aveti detalii despre premiu? Eu am doar un cod care trebuie să-l introduc in secțiunea Piniata ( nu am deslușit încă acest mister) dar in rest nimc detalii despre premiu.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
@Radu, de obicei problemele de genul asta se rezolva in favoarea clientului. Si solutii exista. Acuma, in general se aplica o rezolvare punctuala, pentru fiecare user in parte. Deci daca mai sunti si altii cu aceeasi problema (au primit cod, dar n-au unde sa-l revendice), si ma astept sa fie destul de multi cu aceeasi problema, pentru ca e o problema generala, scrieti aici. @power52, momentan nu prea ai cum sa revendici nimic din aplicatie pentru ca partea asta nu functioneaza. Banuiesc ca in momentul in care o sa se rezolve, ar trebui sa ai un singur produs (pentru ca ai un singur cod) pe care sa-l poti revendica. Altfel, mail-urile am vazut ca sunt relativ "generice". Nu-ti specifica ce produs ai selectat.
Client Orange

Vali_01
Începător
Aceeasi situatie si la mine. Am primit codul prin email dar nu am unde sa il introduc

Radu_Filoș
Junior entuziast
Asteptam....doar ca cele 24h se scurg repede. Am mai citit undeva ca au trecut cele 24h din prima saptamana si...nicio rezolvare

Iulian_T_
Începător
Adică după 24h vom rămâne cu buza umflată? in e-mail asa zice că avem la dispoziție 24 de ore sa introducem acel cod, eu unul voi face screenshot si un video record la ecran sa am dovadă ca nu există aceasta secțiune unde s aputem introduce codul,va sfătuiesc si pe voi.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Avem tot thread-ul asta pentru asa ceva. :)) Nu cred ca e nevoie si de video. Plus ca nu prea ai cum sa ajungi in alta sectiune atata timp cat link-ul din mail e setat sa te duca in homepage-ul de la Pinata. Ma rog, eu zic ca se va rezolva. Si cel putin pentru cazul asta, nu mi-as face griji cu privire la expirarea codurilor. Nu e ca si cand am avea cum sa le revendicam si nu o facem. E un bug. E clar ca nu asa trebuie sa functioneze. Si deci, tind sa cred ca se poate face o exceptie pentru cazul asta. Deci, tineti bine de mail-ul ala. In rest, nu cred ca e nevoie de nimic. Parerea mea.
Client Orange

Deea24
Începător
În aceeași situație mă aflu și eu. Dacă ai totuși un cod de confirmare, ar trebui ca bunul sa fie al tau. Sa se ia masuri pt situatia asta neplacuta.

Hede
Junior
aceeasi problema o am si eu.. am primit mail cu codul de verificare..si cam atat..nu am unde sa-l introduc..

Radu_Filoș
Junior entuziast
Mai sunt cateva minute si expira codul, iar eu nu am primit nicio solutie, explicatie, rezolvare... Nimic

Hede
Junior
am primit eu un apel de la Orange in care mi s-a zis ca de aia nu pot introduce codul ca e stoc epuizat.. am rugat-o sa citeasca regulamentul si sa revina. mi-a zis ca o sa sesizeze pe cineva de la departamentul abilitat..nu stiu de ce nu a facut-o inainte sa ma sune..

Radu_Filoș
Junior entuziast
Macar ai primit un apel, nu neaparat ca ajuta cu ceva, dar le-ai mai dat ceva de verificat

Livra
Junior entuziast
deci, s-a rezolvat ceva ? cei cu cod au reusit sa revendice premiul ?

Radu_Filoș
Junior entuziast
Cel putin in cazul meu nu s-a rezolvat nimic. Poate sunt alti clienti mai norocosi. Asteptam si raspunsurile lor