VECHIME ORANGE IN CONTUL MEU
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 10:50 AM - editat ultima oară la 21-08-2023 08:21 AM de DanielaH
Buna ziua !
Desi in contul meu orange / tarife si optiuni, imi apare vechimea reala de cand sunt abonat fara intrerupere orange, respectiv peste 23 ani, ( foto2), in acelasi cont orange/ beneficii imi apar doar 6 luni vechime, (foto 1).
am semnalat de 3 ori aceasta problema la orange, de fiecare data mi-au zis ca problema e rezolvata si nimic nu s-a intamplat.
personalul din call centrer e depasit de situatie
pe cine sa mai contactez sa se rezolve problema ????
anexez 2 mini capturi imagine

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
20-08-2023 10:53 AM - editat 20-08-2023 10:54 AM
Salutare, @user_17839351
Acela este singurul numar de telefon inregistrat in MyOrange? Mie mi s-a intamplat sa afiseze eroata vechimea pentru ca aveam doua numere inregistrate in cont. Pentru ambele numere mi se afisa vechimea pe care o aveam pe unul din conturi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 11:32 AM
doar 1 nr tf e inregistrat

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 11:33 AM
Atunci este clar ca este o problema tehnica. Recomand ceea ce a sugerat si @Vio. Daca ai urmat deja acei pasi, speram sa se rezolve cat mai repede problema. Asteptam vesti.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 11:13 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută pe care o expui aici. Cred că trebuie să le scrii pe email la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie,, Trimite-ne un mesaj ":
https://www.orange.ro/contact/
Sigur, completezi toate câmpurile și alegi ce ți se potrivește.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 11:31 AM
am facut-o de 3 ori, iar de 2 ori mi-au raspuns -problema rezolvata !
(doar pt ei!)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 11:35 AM
Trebuie să dai de cine trebuie, eventual și cu poze. Destul de neplăcut să nu se rezolve.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 05:46 PM
Salut.am aceeași problema doar că în loc de 9 ani și 9 luni apare 1 an și 6 luni.O avea legătură cu ceva beneficii la 10 ani de abonament ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 05:52 PM
Nu are nicio legătură.
Eu am peste 23.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2023 07:02 AM
Nu stiu. E vorba de principii
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-08-2023 08:17 AM - editat 21-08-2023 08:18 AM
Este irelevanta vechimea oricum, poți sa ai și 100 ani vechime nu Primești nimic deosebit, ești un simplu client pt companie, nu Primești tratament preferential. Totuși dacă vrei sa îți arate vechimea corect mai trebuie sa insisti poate se va rezolva.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-08-2023 08:29 AM
Salut! Cred (doar cred) că acel 0 ani și 6 luni este de la ultima ta prelungire contractuala, care e scadenta in ianuarie 2025. Asta înseamnă că tu ți-ai prelungit abonamentul in februarie 2023, iar până la următoarea factura ai vechimea de 6 luni, pe aceasta prelungire... Altă explicație nu găsesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-08-2023 10:30 AM
Salut!
Intrebare: numarul a fost cesioant (cedat) in uma jumatate de an? Stiu ca in situatia asta (cineva cedeaza si altcineva preia abonamentul), numarul isi pierde vechimea. In urma cu 3 ani jumatate, cand am preluat numarul tatei de pe abonamentul mamei, tata a pierdut toata vechimea in retea (avea vreo 3-4 ani la momentul respectiv). Cand a ajuns la mine, desi contractele semnate (fidelizasem) aveau toate aceeasi perioada contractuala, numarul lui era "nou nascut" in retea, iar eu aveam deja 2 ani pe alte doua numere (vechime care a ramas pana la inchiderea contractului).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2023 07:01 AM
Nu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2023 03:28 PM
A TREIA INCERCARE A FOST CU NOROC
SE PARE CA CEI DE LA ORANGE AU GASIT SOLUTIA.
multumesc tuturor pt sfaturi!!!!!!
