- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2022 10:06 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 10:07 AM de DanielaH
Bună seara,
Mi-am schimbat telefonul, am instalat aplicația dar nu pot adăuga numărul de telefon, îmi apare : numărul de telefon introdus aparține Orange România Communication, pentru a-l gestiona folosește contul tău My Orange fix.
M-am logat în cont cu adresa de mail, poate mă ajutați cum sa adaug și numărul de telefon
Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2022 10:17 PM
Salut,
Pentru acces in contul Orange Romania si Orange Romania Communications se foloseste aceeasi aplicatie (My Orange) dar conturi diferite. Poti sa ai aceeasi adresa de email, dar parolele trebuie sa fie diferite. Daca nu ai deja un cont pentru Orange Romania Communications, va trebui sa-ti creezi unul in aplicatie.
Trecerea dintr-un cont intr-altul se face, momentan, cu delogare de pe un cont si logare pe celalalt.
Acuma, contul pe care incerci sa atasezi numarul de telefon este cel de OROC? Pentru ca, in cazul asta, ar trebui sa mearga.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2022 10:17 PM
Salut,
Pentru acces in contul Orange Romania si Orange Romania Communications se foloseste aceeasi aplicatie (My Orange) dar conturi diferite. Poti sa ai aceeasi adresa de email, dar parolele trebuie sa fie diferite. Daca nu ai deja un cont pentru Orange Romania Communications, va trebui sa-ti creezi unul in aplicatie.
Trecerea dintr-un cont intr-altul se face, momentan, cu delogare de pe un cont si logare pe celalalt.
Acuma, contul pe care incerci sa atasezi numarul de telefon este cel de OROC? Pentru ca, in cazul asta, ar trebui sa mearga.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2022 11:04 PM
Am rezolvat , am schimbat parola contului și a funcționat,
Nu văd legătura de ce a trebuit sa schimb parola dar asta e :))
Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-11-2022 07:25 AM
Cu placere! 🙂
Momentan asa se face diferentierea intre cele doua conturi. Inca se lucreaza la o migrare completa unde cel mai probabil vei avea un singur cont. Dar pana atunci, asa functioneaza. 🙂
