la 11-05-2023 09:54 AM - editat ultima oară la 15-05-2023 09:58 AM de DanielaH
Sunt în roaming ...,nu mai am minute nici GB...,tot ce consum plătesc...,dar nu-mi mai merge nici aplicația my orange de ceva vreme...,am sunat la ei și nu au știut ce se întâmplă....
A mai pățit cineva ?...ce rezolvare ar fi ?
la 15-05-2023 09:50 AM - editat ultima oară la 15-05-2023 09:55 AM de DanielaH
Da ...,m-a ajutat un asistent virtual ...online...,nu știu sa va explic...
Toate problemele sunt la ei în sistem ...,n-am reușit nimic cu reinstalarea ,ștergerea memoriei cash....,dacă nu găsești un om care sa te descurce din sistem suntem morți....,roboții dau numai erori....
la 11-05-2023 10:13 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă când aceesezi aplicația My Orange? Poți atașa și o captură de ecran?
la 11-05-2023 11:27 AM
nu mai afișează nimic când deschid aplicația...,nu se încarcă nici o informatie
la 11-05-2023 11:43 AM
Salut,
Vad ca esti pe WiFi, si banuiesc ca alte site-uri/aplicatii functioneaza ok.
Deci, incearca:
Vezi daca isi revine cu vreuna dintre metodele de mai sus.
la 26-05-2023 11:13 AM
La mine a mers asta, de mai sus.
Din luna mai aplicatia nu a mai functionat corect. Sa resetat. Am introdus email and pass, am intrat in cont, dar nu era nimic afisat. Imi cerea cod abonat sau numar de telefon. Cand introduceam codu sau nr. Tel imi dadea eroare.
Am reinstalat applicatia. La fel se comporta.
Am dat clear cache, clear data. Mam relogat in applicatie si... voila, totul era perfect, ca inainte.
la 26-05-2023 11:19 AM
Mmmm...ok, la reinstalare se sterge cache si data. Deci...ar fi trebuit sa mearga dupa reinstall. Dar da, mai rapid, poti incerca cu stergerea cache si data din setari.
la 11-05-2023 11:53 AM
Alte site-uri, aplicații funcționează pe wifi? Ai încercat varianta de cont MyOrange din browser? Adică nu din aplicație. https://www.orange.ro/myaccount/reshape/
la 19-09-2023 06:29 PM
Asa pățesc și eu, am scris, degeaba, nimeni nu rezolva
la 19-09-2023 06:38 PM
Ai incercat sa o reinstalezi?
la 11-05-2023 10:14 AM
Buna Ovy,
In primul rand, de cand timp esti plecat, daca ai roamingul activat (daca esti pe abonament, trebuie sa fie un abonament cu roaming inclus). De ce? Pentru ca resursele in roaming sunt facute sa fie folosite ocazional, si de aceea eate o limita impusa de 123 zile. Mai multe detalii vei gasi AICI.
Daca nu te ajuta informatiile, sau nu e raspunsul pe care il cautai, incearca un restart la telefon, actualizare servicii, actualizare my orange, etc. Sau, contacteaza Serviciul Clienti fie telefonic (apel la 300/0374 300 300) sau chat Djingo, pentru o resetare a contului tau, spunandu-le ca ai probleme cu datele mobile si vrei o resetare. Dupa aceasta resetare, ar trebui sa restartezi si telefonul.
Revino cu mai multe detalii.
Zi cu soare🌞
la 11-05-2023 11:10 AM
@Ovy2: Dacă acum ești în roaming și cu acces la MyOrange, poți să ne transmiți ce tip de plan tarifar utilizezi? Abonament sau Prepay? Orange RO sau Orange Ro Communications (ex Telekom)? Te așteptăm cu detalii.
la 11-05-2023 11:28 AM
Am abonament multiplu 3 numere
la 11-05-2023 11:51 AM
@Ovy2: Interesează tipul și resursele aferente abonamentului în cauză, cu care ești în Roaming. restul nu fac obiectul discuției.
Atât timp cât nu ai acces la roaming / date mobile în roaming, aplicația nu se poate actualiza. Încearcă într-o primă fază cu un wifi.
la 11-05-2023 12:02 PM
Am Wifi...fibră chiar...
Cred ca e blocat ceva din sistem...
11-05-2023 12:04 PM - editat 11-05-2023 12:07 PM
Daca variantele cu Clear Storage, si respectiv reinstall, nu au avut niciun efect, pentru confirmare daca problema e sau nu de IP (ceea ce ar sustine ipoteza unor potentiale probleme de accesare din roaming), poti incerca accesarea aplicatiei cu VPN de Romania. Daca merge, e confirmat. Daca nu, posibil sa fie ceva fie pe contul tau, fie...cu aplicatia, pe device-ul respectiv.
Si da, dupa cum zicea si FLo, poti incerca si accesarea contului My Orange dintr-un browser. Si ca solutie alternativa, dar si ca sa vedem daca problema e accesarea contului in general, sau...accesarea contului din aplicatia My Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor