[Rezolvat] Aplicatia My Orange - eroare la incarcarea facturii, istoric facturi si consum
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-09-2023 10:44 PM - editat ultima oară la 03-10-2023 09:39 AM de DanielaH
Salutare, de 5 zile aplicatia imi da eroare la incarcarea soldului, a facturii, consumului si istoricul facturilor ! A mai intampinat cineva problema asta ?
Multumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 12:45 AM
@Marco_40: Bun venit în Comunitate. Posibil ca o ștergere de cache a aplicației MyOrange sau reinstalare a acesteia să rezolve problema. Accesul contului pe web desktop/notebook este afișat ok?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 11:24 AM
Multumesc ! Am facut de toate, sters cache, dezinstalat si reinstalat....degeaba ! Pe desktop e ok, doar aplicatia face figuri !

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 11:30 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 07:47 PM
Daca la voi aplicatia e ok, mai mult ca sigur este o eroare pe contul meu ! M-am logat cu alta adresa de email la care am asociat numar meu pentru administrare si aplicatia se incarca complet, cu sold, istoric facturi, consum, mai putin punctele din pinata, care(banuiesc) se aloca pe cont(adresa de email) si nu pe numarul asociat contului !!!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 09:01 PM
Da, sunt aferente contului. Te așteptăm cu noutăți după o eventuală analiză a contului. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 09:47 AM
Salut @Marco_40,
Cauze pot fi multiple, verifică dacă ai ultima versiune instalată a aplicației. Daca da, încearcă sa o dezinstalezi și reinstalezi din nou.
Să ne spui dacă după acești pași îți merge sau nu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 11:25 AM
Salut,
Este ultima versiune, am dezinstalat si reinstalat, aceeasi eroare....
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 11:50 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 07:56 PM
Da, sunt client Orange Romania, tocmai le-am scris ! Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-09-2023 09:08 PM - editat 23-09-2023 09:09 PM
Cu multă plăcere!
Sper să se remedieze problema ta cu aplicația My Orange.
Succes!🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2023 10:14 PM
Nu ești singurul care întâmpina problema asta, și la mine e la fel si la mulți alții. Am înțeles ca se face migrarea de pe platforma veche către cea noua si cumva informațiile aferente aplicației sunt acum împărțite, de aici si erorile de afisare. Se va remedia de la sine cu siguranța. Rămâne de baza pana atunci varianta desktop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-09-2023 04:33 PM
Salut!
Îmi pare rău pentru situațiile pe care le-ați semnalat aici. Le-am transmis mai departe colegilor de la departamentul tehnic care fac toate demersurile necesare pentru remedierea cât mai rapidă. Mulțumim pentru înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2023 09:01 AM
@Marco_40, s-a rezolvat situația cu aplicația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2023 09:35 AM
Da,multumesc ! M-au sunat colegii si mi-au transmis ca eroarea a fost remediata ! Am facut probe, totul ok.
Multumesc frumos !
O zi minunata iti doresc !
