la 12-12-2022 09:43 PM - editat ultima oară la 13-12-2022 08:18 AM de DanielaH
Eu cred ca foarte curand am sa renunt la serviciile d-voastra.
la 12-12-2022 11:37 PM
Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine.
la 12-12-2022 11:09 PM
Bun venit în Comunitate. Fără o descriere a problemelor nu avem cum să te ajutăm. Ai vreo problemă referitoare la aplicația MyOrange? Oferă-ne câteva detalii.
la 12-12-2022 11:32 PM
Acuma seara a fost o problema cu aplicatia. De fapt tot timpul este o pr cu aplicatia. Am reusit intr-un final sa achit facura, banii s-au retras din cont, dar in aplicatie, apar tot cu facura neachitata.
la 12-12-2022 11:37 PM
Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine.
13-12-2022 09:18 AM - editat 13-12-2022 09:19 AM
daca ai sa platesti pe site Orange in contul tau ai sa ai confirmarea in 15 secunde - probabil din aplicatia pentru telefon se "misca" mai greu.
la 13-12-2022 05:59 AM
Salutare!
La mine funcționează, am făcut chiar acum proba și este ok. Probabil a fost ceva temporar aseară și sper că s-a rezolvat.
Eu am întâmpinat probleme și cu aplicația băncii, deci nu există perfecțiune. Important este să nu ne stresăm inutil pentru chestiuni care se pot rezolva.
O zi frumoasă!
la 15-12-2022 09:29 PM
Intr-adevar, cand vezi ca ti s-a retinut o suma de pe card, si nu primesti nici o confirmare de plata, iar in aplicatie apari tot cu factura neachitata, chiar nu este nici un motiv de stres.
la 13-12-2022 09:14 AM
Au fost probleme aseara. Acum se pare ca s-au rezolvat. Poti sa confirmi?
Am rugamintea, pe cat posibil, sa nu folosesti numarul de telefon ca username. Sunt date personale si nu au voie in Comunitate.
la 14-12-2022 09:15 AM
@Adriada15, s-a rezolvat situația cu aplicația? E totul în regulă?
la 15-12-2022 10:00 AM
Nu merge sa platesti in aplicatia my orange cu cardul orange money! Nici ieri nu a mers.
la 15-12-2022 11:08 AM
Ai cardul înrolat în aplicație? Ce se întâmplă când vrei să plătești? Primești vreun mesaj de eroare?
la 15-12-2022 09:24 PM
In prima faza exact ca la Dani V, dupa aceea am reusit si nu prea. S-au retras banii din cont, eu nu am primit nici o confirmare de plata, niciunde, si in aplicatie apar cu facura neachitata. Asa ca singura solutie, a fost sa refuz plata. Acum astept sa vad cand intra banii inapoi si dupa aceea sa mai incerc.
la 15-12-2022 09:26 PM
Acum nu stiu. Nu am mai incercat. Astept sa intre banii in cont, si am sa incerc dupa aceea.
la 15-12-2022 11:18 AM
Da. De ieri nu mai merge.
la 15-12-2022 11:33 AM
Nu avem semnalat niciun incident. Încearcă să ștergi cardul și să-l reintroduci. Ai încercat cumva și cu un alt card? Un restart/ update de aplicație ai făcut?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor