16-09-2024 05:38 PM - editat 16-09-2024 05:58 PM
Salutare,
acum un an de zile am migrat de la cartelă pe abonament pentru un număr folosit de soție și am tot ales ca premiu la Pinata Party, opțiunea Go Premium de ne-a ieși pe ochi: spun aceasta deoarece în aplicația My Orange se afișa că premiul a fost alocat și activat dar în aplicația Orange TV Go folosind aceleași credențiale opțiunea nu apărea ca fiind disponibilă.
Cum nu era un must have nu mi-am bătut capul în afară de a suna o singură dată să mă asigur că opțiunea nu este activă și nu se prelungește din oficiu așa cum se obișnuiește.
Mai nou mi-am zis să nu las acele puncte adunate în Pinata Party și am ales Internet Nelimitat pentru 30 de zile pe care l-am activat pe un număr prepay folosit de băiat. La fel ca opțiunea anterioară, în My Orange apare că premiul este activ și că a fost alocat numărului prepay dar la cost-control nu apare nimic și se consumă din resursele disponibile.
Nu vrea nimic, nu m-a costat nimic... doar am relatat situația...
la 16-09-2024 05:49 PM
Bun găsit @alterego:
1. Sper că utilizezi MyOrange. La Orange "My Vodafone" nu prea ajută.
2. Oricum ai dori, ordinea de consum a resurselor este în primul rând din opțiune și la final din bonificații.
3. Asigură-te că există o opțiune activă de minim 5€ pentru a putea consuma resursele din bonificație.
la 16-09-2024 05:59 PM
My Orange, a fost o greșeală de tipar 😀 înțeleg că resursele se consumă într-o anumită ordine dar acest internet nelimitat nici măcar nu apare ca fiind alocat pe cont.
la 16-09-2024 08:45 PM
La fel ai resurse nelimitate în rețea și nu apar fiind nelimitate. Pe de altă parte, opțiunea de "nelimitat date mobile" când o activam era mesaj separat. Nu este mesaj distinct și la tine ca o confirmare de activare?
Și o ultimă observație: există pe cont atât resurse incluse în opțiune și care se consumă prioritar, dar și resurse ca bonificație pentru activarea opțiunii din MyOrange. Când acestea se vor consuma va apărea vizibilă inclusiv opțiunea "net național valabil 30zile", acesta fiind ultimul ca prioritate de consum.
la 17-09-2024 10:21 AM
Au trecut 24 de ore și nu s-a schimbat nimic... așa o fi cum spui... nu-mi mai bat capul, oricum nici nu consumă tot ce are alocat în opțiune...
la 18-09-2024 05:41 AM
Am avut aceeași problema cu opțiunea Orange tv go premium.
După 6 luni de discuții cu operatorii Orange fara succes (optinut doar compensații) am decis sa fac niste modificări în cont și acum totul merge perfect.
Eu am șters contul și m-am asigurat că în contul my Orange nu exista mai multe profiluri care administrează același număr.
Eu as incepe cu verificarea in cont și vezi daca ai un singur profil.
Nu recomand ștergerea contului deoarece vei pierde și accesul la contul din comunitate și ar fi păcat.
Eu l-am șters probabil de foarte multe ori și am fost restricționat de către moderatori (va respect decizia).
Verifica profilurile atât înainte de ștergerea contului cât și după ștergere cont.
la 18-09-2024 10:51 AM
Ștergerea contului My Orange nu este oportună pentru mine... acolo am tot istoricul de peste 20 de ani... și în discuția de față e vorba despre un număr prepay, administrarea contului My Orange fiind atașată unui abonament.
Pot cel mult să șterg numărul din cont și să încerc să-l adaug din nou dar nu văd cum ar schimba aceasta situația.
Și da opțiunea opțiunea Go Premium pentru Orange TV Go nu s-a activat niciodată deși, în aplicația My Orange îmi tot spunea de fiecare dată că totul este în regulă.
Singura explicație plauzibilă este faptul că trecerea de la prepay la abonament a încurcat ițele pe serverele Orange și practic la un moment dat se rupe firul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor