anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot plati factura prin My Orange

cizuns
Junior

Buna ziua, de doua luni nu mai pot plăti factura din aplicatie.Cardul este înregistrat in aplicatie.  Mesajul este” Ne pare rău dar a intervenit o eroare, încercați mai târziu”. Aplicația este instalată pe un IPhone. Cum pot remedia problema? Mulțumesc.

8 Răspunsuri 8

And04
Senior

Salutare, @cizuns 

Incerci cumva sa platesti cu un card Orange Money? Ai incercat si pe varianta desktop?

Ai efectuat cumva mai mult de 5 plati pe numarul respectiv? Stiu ca asa se intampla uneori cand se efectueaza mai multe tranzactii intr-o perioada scurta de timp.

Poti incerca si aici sa platesti factura daca esti client Orange: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

sau aici daca esti client OROC: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

 

 

Este Visa card de debit. Cu el am plătit permanent. Sunt fost client Telecom. O sa încerc pe linkul atasat. Mulțumesc. Oricum e aiurea ca nu poți plăti prin aplicatie.

Incercati de pe link. Si eu cand primesc eroarea aceasta tot asa procedez si functioneaza.

Daca platiti factura OROC, introduceti codul de facturare pe care il gasiti pe factura(daca nu aveti factura fizic pe hartie, o puteti gasi facturile in MyOrange la "Facturi->Istoricul facturilor mele" si undeva in stanga sus trebuie sa scrie "Cod facturare") si suma de plata.

 
 

 

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți să încerci cu acest link:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Esti client Orange RO sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

Daca esti client OROC, incearca te rog de aici.

Daca esti client ORO, incearca unul dintre link-urile sugerate mai sus.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@cizuns, ai reușit să plătești folosind link-ul indicat?

Voiam sa folosesc aplicația așa cum am folosit-o și pana acum. Nu alte linkuri cu alte date de ntrodus. Am preferat sa ma duc la un orange shop.

Momentan sunt probleme cu platile din aplicatie... Solutiile mentionate mai sus sunt doar temporare, pana se rezolva problemele din aplicatie. 

Oricum, important e ca ai reusit sa rezolvi din shop. 🙂

Client Orange