12-10-2022 04:21 PM - editat 12-10-2022 04:22 PM
Am incercat sa asociez numărul de telefon in cont, însă îmi aruncă mesajul "A apărut o eroare. Te rugam sa încerci din nou."
Mă înregistrez de fiecare dată cu email și parola, ținând cont că abonamentul a fost inițial la Telekom.
Aveți idee care ar putea fi problema?
Mulțumesc.
la 12-10-2022 05:15 PM
Salutare! Din păcate, sunt multe probleme cu cei care au avut înainte numărul de Telekom.
Citește pe aici, poate te ajută:
https://www.orange.ro/myorangefixdevinemyorange/
Baftă!
la 12-10-2022 05:15 PM
Salutare! Din păcate, sunt multe probleme cu cei care au avut înainte numărul de Telekom.
Citește pe aici, poate te ajută:
https://www.orange.ro/myorangefixdevinemyorange/
Baftă!
la 13-10-2022 12:30 PM
@Ionela2, mulțumim pentru marcarea soluției! Ne bucurăm că răspunsul lui Vio73 te-a ajutat.
Ai reușit să asociezi numărul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor