la 10-02-2022 05:06 PM
la 10-02-2022 05:24 PM
Salut, clader. Bine ai venit în comunitate!
Ne poți spune, te rog, ce anume nu funcționează, mai exact? Îți apare o eroare? Dacă da, poți atașa, te rog, un screenshot?
Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
În plus, sunt câteva condiții pentru a putea solicita trecerea pe eSIM:
- Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile
- Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea la eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
- Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău
la 10-02-2022 05:30 PM
la 10-02-2022 06:00 PM
la 10-02-2022 06:05 PM
la 10-02-2022 06:30 PM
la 11-02-2022 03:48 PM
la 11-02-2022 04:04 PM
la 21-02-2022 12:20 PM
la 04-04-2022 05:36 PM
la 09-11-2022 03:32 PM
la 12-01-2023 03:45 PM
si eu am exact aceeasi problema, ramane casuta rosie ca si cum nu ar fi bun numarul. Am incercat din Firefox, din Chrome, din Safari. Am dizablat adblock, e clar ca e vina site-ului
la 12-01-2023 03:57 PM
Buna Ella,
A mai raportat cineva o problema similara. Recomand o vizita intr-un Orange Shop pentru rezolvarea ei.
la 31-03-2023 01:47 PM
Salut. Cum ai reusit sa rezolvi problema? Sunt si eu in aceeasi situatie si nu am posibilitatea sa ma duc la un Orange Shop.
la 26-07-2023 01:24 AM
Aceasi problema o intampin si eu.. sunt in afara tarii aici nu au nici un partener.. am sunat in RO au zis ca e activat dar nu se genereaza codul QR. Apare clopotelul dau pe el si degeaba.. am trimis un mail fara nici un rezultat..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor