Nu am primit cele 5 Pinate pentru plata facturii
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 05:18 PM - editat ultima oară la 13-03-2025 08:13 AM de DanielaH
Pinata No party, only Problem😩
Salutare natiune.
Doresc sa îmi expun si eu offul aici pe blog.
Astazi am platit facura curenta prin aplicatia mobila My Orange, sunt inscris în concursul “Pinata Party” însă nu am primit cele 5 Pinate pentru efectuarea actiunii respective. Dat fiind faptul că suntem abia in 12 Martie este clar că este singura facura platita in decursul a 30 de zile.
Ceva pareri?😩😩😩
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-03-2025 05:39 PM - editat 12-03-2025 06:00 PM
Salut,
Plata a fost procesata?
Posibilitatea achitării facturii mai apare?
Plata recurenta nu este considerată eligibila pentru a primi puncte Pinata.
incearca o relogare în cont.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 10:21 PM
Daca plata a fost facuta prin aplicatia MyOrange, daca luna asta nu ai mai platit o factura anterioara si daca altadata ai primit Pinate , poate fi o pb de sistem/de cont si exista sansa sa le primesti mai tarziu. incearca si actualizarea aplicatiei, chiar o dezinstalare/reinstalare.
