anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Interval de primire Pinate

Anfänger2024
Junior entuziast

Salutare tuturor!

As dori sa intreb daca exista vreun interval minim de tip dupa care se primesc PInate in aplicatia My Orange?

Zilele trecute am redeschis aplicatia, pe care nu o mai utilizasem vreo saptamana, si am primit vreo 3 Pinate. De atunci insa nu am mai primit nimic.

Mentionez ca Pinatele au aparut fara a face vreuna din actiunile pentru acre se acorda Pinate, de genul platii facturii sau reincarcarii vreunei cartele.

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anfänger2024

Conform regulamentului disponibil aici: https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/

pinatele vor fi alocate după cum urmează:

  1. Acțiunea “Accesare aplicație” va fi recompensată în fiecare săptămână (săptămână este considerat intervalul orar luni, ora 00:00 – duminica ora 23:59), pentru prima accesare cu 1 Pinata care valorează unul dintre cele 4 premii surpriză:
  2. Acțiunea “Vizualizare consum” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și care se acordă pentru prima acțiune de „Vizualizare consum” din fiecare săptămână a Campaniei (săptămâna este considerat intervalul orar luni, ora 00:00 – duminică ora 23:59). Acțiunea este recompensată o singură dată pe săptămână, indiferent câte profile sunt administrate în cont.
  3. Acțiunea “Reîncărcare PrePay cu opțiune de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  4. Acțiunea “Reîncărcare PrePay cu credit de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  5. Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune internet de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  6. Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune roaming” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 40 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  7. Acțiunea “Modificare abonament” va fi recompensată cu 4 Pinate care valorează 50 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima modificare făcută pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  8. Acțiunea “Activare opțiune pentru abonament”va fi recompensată cu 4 Pinate care valorează 50 puncte fiecare și care se acordă pentru prima activare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.
  9. Acțiunea “Trimite-ne feedback” va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima trimitere în perioada Campaniei
  10. Acțiunea “Lasă-ne un review”va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima trimitere în perioada Campaniei
  11. Acțiunea “Adăugare număr nou în cont”va fi recomensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru primele 6 numere noi adăugate în contul My Orange în perioada Campaniei
  12. Acțiunea “Accesare notificări” va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 15 puncte și se acordă exclusiv pentru prima accesare a inboxului de notificări din aplicație în decursul unei luni calendaristice
  13. Acțiunea “Plată factură”va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  14. Acțiunea “Descărcare factură” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și se acordă exclusiv pentru prima descărcare de factură din contul MyOrange în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  15. Acțiunea “Descărcare detalii factură”va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și se acordă exclusiv pentru prima descărcare detalii factură din contul MyOrange în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  16. Acțiunea Setare notificare factură prin sms”va fi recompensata cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima setare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  17. Acțiunea “Setare notificare factură prin e-mail”va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima setare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  18. Acțiunea “Verificare detalii convorbiri” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima verificare din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.
  19. Acțiunea “Activare serviciul Roaming” va fi recompensată cu 3 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclsuiv pentru prima activare pe fiecare cod de abonat adminstrat în cont în perioada Campaniei.
  20. Acțiunea Activare serviciul Apeluri internaționale” va fi recompensată cu 3 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima activare pe fiecare cod de abonat adminstrat în cont în perioada Campaniei.
  21. Acțiunea “Activare opțiune pe un număr PrePay din Secțiunea Tarife și opțiuni“va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima activare pe fiecare număr de telefon administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.

 

Pinatele primite în urma acțiunilor realizate pot fi de 2 tipuri:

Pinata din partea casei – se primește pentru realizarea acțiunii „Accesare aplicație”. Odată alocată pe cont, Pinata din partea casei are valabilitate 24h pentru a fi spartă.

- Dacă în acest interval Pinata alocată pe cont nu este spartă, aceasta va expira.

- Dacă în acest interval Pinata alocată pe cont este spartă, clientul primește aleatoriu unul dintre cele 4 premii surpriză așa cum sunt detaliate în articolul 4.4

Pinata acțiune – se primește pentru realizarea acțiunilor eligibile cu excepția celei de „Accesare aplicație”.

Punctele se alocă pe cont doar dacă Pinatele sunt sparte.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Unele se primesc doar dacă accesezi aplicația ( secțiunea Pinata) după mai mult timp, altele săptămânal, la început de lună, dacă încarci o cartelă prepay, dacă plătești factura, dacă accesezi anumite secțiuni ale My Orange, etc.

Deci este normal să primești, dacă ai accesat aplicația după o perioadă de inactivitate.

Detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-functioneaza-pinata-party-15831

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anfänger2024

Conform regulamentului disponibil aici: https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/

pinatele vor fi alocate după cum urmează:

  1. Acțiunea “Accesare aplicație” va fi recompensată în fiecare săptămână (săptămână este considerat intervalul orar luni, ora 00:00 – duminica ora 23:59), pentru prima accesare cu 1 Pinata care valorează unul dintre cele 4 premii surpriză:
  2. Acțiunea “Vizualizare consum” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și care se acordă pentru prima acțiune de „Vizualizare consum” din fiecare săptămână a Campaniei (săptămâna este considerat intervalul orar luni, ora 00:00 – duminică ora 23:59). Acțiunea este recompensată o singură dată pe săptămână, indiferent câte profile sunt administrate în cont.
  3. Acțiunea “Reîncărcare PrePay cu opțiune de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  4. Acțiunea “Reîncărcare PrePay cu credit de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  5. Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune internet de minimum 5 euro” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  6. Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune roaming” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 40 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  7. Acțiunea “Modificare abonament” va fi recompensată cu 4 Pinate care valorează 50 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima modificare făcută pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  8. Acțiunea “Activare opțiune pentru abonament”va fi recompensată cu 4 Pinate care valorează 50 puncte fiecare și care se acordă pentru prima activare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.
  9. Acțiunea “Trimite-ne feedback” va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima trimitere în perioada Campaniei
  10. Acțiunea “Lasă-ne un review”va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima trimitere în perioada Campaniei
  11. Acțiunea “Adăugare număr nou în cont”va fi recomensată cu 2 Pinate care valorează 20 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru primele 6 numere noi adăugate în contul My Orange în perioada Campaniei
  12. Acțiunea “Accesare notificări” va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 15 puncte și se acordă exclusiv pentru prima accesare a inboxului de notificări din aplicație în decursul unei luni calendaristice
  13. Acțiunea “Plată factură”va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  14. Acțiunea “Descărcare factură” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și se acordă exclusiv pentru prima descărcare de factură din contul MyOrange în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  15. Acțiunea “Descărcare detalii factură”va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte și se acordă exclusiv pentru prima descărcare detalii factură din contul MyOrange în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
  16. Acțiunea Setare notificare factură prin sms”va fi recompensata cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima setare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  17. Acțiunea “Setare notificare factură prin e-mail”va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima setare pe fiecare cod de abonat administrat în cont în perioada Campaniei.
  18. Acțiunea “Verificare detalii convorbiri” va fi recompensată cu 1 Pinata care valorează 10 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima verificare din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.
  19. Acțiunea “Activare serviciul Roaming” va fi recompensată cu 3 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclsuiv pentru prima activare pe fiecare cod de abonat adminstrat în cont în perioada Campaniei.
  20. Acțiunea Activare serviciul Apeluri internaționale” va fi recompensată cu 3 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima activare pe fiecare cod de abonat adminstrat în cont în perioada Campaniei.
  21. Acțiunea “Activare opțiune pe un număr PrePay din Secțiunea Tarife și opțiuni“va fi recompensată cu 2 Pinate care valorează 25 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima activare pe fiecare număr de telefon administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei.

 

Pinatele primite în urma acțiunilor realizate pot fi de 2 tipuri:

Pinata din partea casei – se primește pentru realizarea acțiunii „Accesare aplicație”. Odată alocată pe cont, Pinata din partea casei are valabilitate 24h pentru a fi spartă.

- Dacă în acest interval Pinata alocată pe cont nu este spartă, aceasta va expira.

- Dacă în acest interval Pinata alocată pe cont este spartă, clientul primește aleatoriu unul dintre cele 4 premii surpriză așa cum sunt detaliate în articolul 4.4

Pinata acțiune – se primește pentru realizarea acțiunilor eligibile cu excepția celei de „Accesare aplicație”.

Punctele se alocă pe cont doar dacă Pinatele sunt sparte.

Anonim
Neaplicabil

Pur și simplu intri in aplicație și te uiți la data la care vor fi disponibile acțiunile care îți aduc puncte.

Screenshot_2024-03-10-14-40-07-264_com.orange.contultauorange-edit.jpg

arsradu
#StarMember

Salut,

Raspunsul e simplu, si e impartit in doua:

  1. unele pinate se primesc la accesarea anumitor sectiuni din aplicatie, altele la reincarcari
  2. cele primite la reincarcari, sunt doar 3 la numar (primele 3) in functie de tipul de reincarcare (cu credit/optiune/optiune roaming etc). Dupa aceea, nu se mai primesc timp de o luna.

Deci da, din ceea ce descrii, totul functioneaza normal. 🙂

Client Orange

Roxy_3
Explorator entuziast

Cum au spus și ceilalți participanți , nu apar din senin pinatele! Este un regulament pe care îl poți citi foarte ușor! De altfel și faptul ca deschizi aplicatia tot îți da o piñata ! 👍