la 23-12-2022 11:12 AM - editat ultima oară la 23-12-2022 11:20 AM de DanielaH
Sunt înregistrat in my orange pe aplicație cu un nr prepay si doresc sa adaug un abonament internet pt a-mi fi mai ușor cu facturile. Intru la la “altele”, apoi “alege serviciu”, apoi “internet, apoi “adauga linie internet”, pun codul de abonat, apoi parola thank you și primesc mesaj “ne pare rau dar a intervenit o eroare”, menționez ca parola thank you o am de la un operator orange cu care am vorbit la telefon. Ce se întâmpla? De ce nu pot adauga contul?
23-12-2022 12:04 PM - editat 23-12-2022 12:07 PM
Salut Andrei!
Parola Thank You initiala este numarul de 6 cifre din "seria si numarul de buletin". Se refera binenteles la CI-ul titularului de contract. Daca ai incercat deja asa, si nu merge, suna te rog la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca pot adauga cumva manual serviciile pe contul tau. Si eu am avut o problema similara, si s-a rezolvat cu apel la 300.
Daca esti client Orange Romania, ai la dispozitie si chat-ul Djingo. In cazul asta, pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa ceri "transfer operator". Iar daca suni de pe Prepay, foloseste secventa 5-2-0 pentru a intra in legatura cu un consultant.
Mult succes! Si sper sa se rezolve in felul asta.
la 26-12-2022 12:15 PM
Tot nu reușesc, problema e ca am vorbit deja cu un operator la telefon și mi-a spus sa încerc mai tarziu, dar sunt deja 5 zile și același mesaj cu “ne pare rau, a intervenit o eroare” îl primesc.
la 23-12-2022 12:13 PM
Andrei, Bun venit în Comunitate!
Nu avem semnalat niciun incident în My Orange. Ai încercat și din varianta web? Aplicația are ultima versiune instalată?
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 26-12-2022 12:18 PM
Sunt client orange, am instalată cea mai noua versiune a aplicației.
In varianta web nu găsesc unde sa pot adauga încă serviciu.
la 26-12-2022 12:33 PM
Salutare, @AndreiRi
Si internetul este tot de la Orange? Sau este de la OROC(fostul Telekom)?
26-12-2022 12:58 PM - editat 26-12-2022 01:00 PM
Salut Andrei,
In varianta web, se face de aici.
Poti accesa sectiunea respectiva si de pe prima pagina a contului My Orange, dand click pe drop-down-ul din dreapta sus
Si apoi Adauga un Abonament TV/Internet
la 28-12-2022 10:29 AM
@AndreiRi, s-a rezolvat situația? Ai reușit să adaugi abonamentul de Internet?
la 28-12-2022 11:29 AM
Din păcate nici acum nu am reușit, voi ajunge in țară peste 3 săptămâni și voi merge la orange shop!
Mulțumesc tuturor pt ajutor
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor