la 16-10-2023 07:48 PM
AM PLATIT ONLINE VINERI SI PLATA NU A FOST INCA INREGISTRATA. DE OBICEI SE INREGISTRA IMEDIAT. CE SE INTAMPLA?
la 16-10-2023 08:11 PM
Salutare!
Nu ai primit email de confirmare a plății?
Dacă ți s-au luat banii și nu ai primit confirmarea plății, poți trimite dovada plății in aplicația My Orange, apeși cele 3 puncte din dreapta jos (Altele), apoi pe Contact și feedback -Scrie-ne și apoi ,,transfer operator ". Atașezi acolo dovada plății și sper să fie în regulă.
Teoretic ar fi trebuit să se procedeze relativ repede! Ca fapt divers, eu am plătit azi și mi-a apărut instant.
Succes!
la 18-10-2023 11:55 AM
Cornelia, s-a rezolvat situația cu plata?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor