anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare aplicatie

Nick_1627
Junior

IMG_1750.png

Ii mai apare cuiva asa? Nu pot accesa aplicatia de doua zile deja.

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Nick, incearca sa o actualizezi. Daca nu se rezolva nici asa, dezinstalezi si reinstalezi aplicatia si restartezi telefonul.

MihaiC99
Campion

Încearcă să ștergi memoria cache a telefonului, apoi repornește-l.

Android: mergi la Setări → Aplicații → My Orange → Stocare, apoi apasă pe Șterge memoria cache și Șterge datele. După aceea, redeschide aplicația și autentifică-te din nou.

iPhone: reinstalează aplicația și restarteaza telefonul.
Testeaza si accesul contul My Orange din browser pentru a fi sigur dacă problema este din aplicatie.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă să ștergi cache și / sau să folosești aplicația de pe web, pe laptop/ desktop!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Nick_1627, s-a rezolvat situația cu aplicația? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?

Ilie43
Cunoscător

Cred ca se lucrează la aplicație. IMG_7962.jpeg

Marika44
Începător

Nu funcționează de 10 zile…nu pot plăti nici facturile…companie de r …t

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager
Salutare. Intervin în această discuție să precizez că momentan serviciul este nefuncțional din cauza unei avarii tehnice, dar colegii noștri deja lucrează pentru a remedia situația cat mai curând.

efdi
Junior

Buna ziua,

Deja nu functioneaza de 3 saptamani. In 3 zile trebuie sa platesc factura si nu am cum. Cand se rezolva aceasta problema?

efdi
Junior

Mentionez ca e vorba de contul de My Orange fix care nu merge nici din aplicatie, nici din browser de pe desktop, de 3 saptamani incoace.

S-ar putea sa nu mai meargă pt că se unesc cele 2 entități: ORO și OROC. Încearcă să te loghezi în My Orange, nu în Fix.