la 19-01-2023 09:23 AM
la 19-01-2023 09:45 AM
Salut,
Ceva mai multe detalii. Unde te-ai uitat? Ar trebui sa apara ceva? Nu ai achitat factura? Daca poti, pune o captura de ecran sa vedem despre ce e vorba.
la 19-01-2023 10:00 AM
@Radu19: Bun venit în Comunitate. Factura a fost emisă? De când ai observat că nu mai apare ”suma de plată”? Pe ce telefon ai această problemă? Android sau iOS? Un screen-shot ar fi foarte util, fiind posibilă și o eroare de aplicație.
Te așteptăm cu detalii. Numai bine.
la 19-01-2023 10:12 AM
Pe langa informatiile cerute de colegii de coumitate, vin si eu cu o intrebare: numarul face parte dintr-un grup de numere ale aceluiasi abonat? S-au facut ceva modificari pe cont (Orange Love)? Daca da, s-ar putea ca de aici sa fie problema (am avut si eu 3 numere la Orange si acceptasem initial o oferta de Orange Love, pana sa refuz oferta (o diferenta de pret intre ce convenisem si ce era in contract) cele 3 numere fusesera facute pachet si venea o singura factura pentru toate, iar ceilalti utilizatori nu mai vedeau propria factura, cum era pana atunci).
la 19-01-2023 11:40 AM
Radu, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor