la 06-02-2023 06:41 AM - editat ultima oară la 06-02-2023 08:13 AM de DanielaH
Help
Buna ziua cand mi-am facut contul s-a modificat automat email si mi-a pus altul cum il pot schimba?
la 06-02-2023 07:19 AM
@Sebi1: Bună dimineața și bun venit în Comunitate. Adresa de email o schimbi din contul tău MyOrange, versiunea de desktop (nu aplicație), din meniul ”setări cont” / ”date personale”. Revino pe topic să ne comunici dacă ai reușit. Succes.
la 05-03-2024 12:07 AM
Salutare,
Incerc si eu sa imi schimb email-ul, dar primesc eroarea "Adresa de mail nu este corecta." (vedeti poza atasata). Nu prea imi dau seama la ce se refera, am incercat chiar mai multe adrese de email (care sunt valide, merg bine), si tot aceeasi eroare imi apare.
Oare nu aveti idee, cum as putea rezolva?
la 05-03-2024 07:26 AM
Schimba adresa de Contact nu de login.
05-03-2024 08:52 AM - editat 05-03-2024 08:53 AM
Poți schimba parola accesând secțiunea ”Setări cont” din contul tău MyOrange din varianta pentru desktop. Vezi foto ca exemplu:
06-02-2023 08:48 AM - editat 06-02-2023 09:01 AM
Salut!
Email-ul folosit ca username pentru logare nu se poate schimba. Email-ul folosit pentru comunicare, se schimba dupa cum ti-a explicat FLo.
la 07-02-2023 09:27 AM
@Sebi1, s-a rezolvat situația? Despre ce adresa de e-mail era vorba?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor