anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot să văd consumul cartelei prepay în aplicația My Orange?

DanFerariu1
Începător

Bună seara.... 

Cum pot să văd consumul cartelei prepay ? 

Cum să fac să intru în aplicația My Orange și să pot reincarca cartela?  Când intru în aplicația My Orange, apare Orange Fix, cu datele și detaliile abonamentul tv pe care îl am..... 

 

1 Soluţie acceptată‚

Salut Dan,

Momentan, Orange Romania Communications (fostul Telekom) si Orange Romania SA (Orange) sunt institutii diferite, motiv pentru care administrarea serviciilor se face din aceeasi aplicatie (My Orange), dar cu delogare de pe una si logare pe cealalta.

Deci, daca ai deja un cont asociat acelui numar prepay, ca sa-l poti administra, va trebui sa te deloghezi de pe contul de OROC si sa intri pe cel de ORO. Daca nu ai un cont, va trebui sa-ti creezi unul. Iti recomand sa folosesti adresa de email ca username, in locul numarului de telefon, si parole diferite.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cred că trebuie să adaugi mai întâi numărul în My Orange. Cum faci acest lucru, ai aici:

https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange-16948

 

Sper să reușești!

Succes!

Am încercat,  nu merge.....

Screenshot_20221116-064901_My Orange.jpg

Salut Dan,

Momentan, Orange Romania Communications (fostul Telekom) si Orange Romania SA (Orange) sunt institutii diferite, motiv pentru care administrarea serviciilor se face din aceeasi aplicatie (My Orange), dar cu delogare de pe una si logare pe cealalta.

Deci, daca ai deja un cont asociat acelui numar prepay, ca sa-l poti administra, va trebui sa te deloghezi de pe contul de OROC si sa intri pe cel de ORO. Daca nu ai un cont, va trebui sa-ti creezi unul. Iti recomand sa folosesti adresa de email ca username, in locul numarului de telefon, si parole diferite.

Client Orange

Mulțumesc,,, am reușit.... este nevoie de parole diferite...

Mersi frumos. Am adaugat si informatia referitoare la parole, daca mai sunt si alti useri cu aceeasi problema. 🙂

Ma bucur ca ai reusit!

Client Orange

@DanFerariu: Serviciile de voce mobilă nu sunt de la Orange? Sunt de la Orange Com (ex Telekom)? Din captură reiese că introduci un număr de voce mobilă de OROC. 

DanielaH
Moderator

Salut, Dan! Bine ai venit în Comunitate!

Dacă ai ambele tipuri de servicii va fi necesar să ai două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte.

Uite aici toate detaliile. Să ne spui dacă ai reușit.

Bună Daniela, am reușit..... am nevoie de 2 parole diferite, aceeași aplicație,  același email., parole diferite..... Mulțumesc...

Mă bucur. Te mai așteptăm în Comunitate.