la 24-10-2022 05:42 PM - editat ultima oară la 25-10-2022 08:46 AM de DanielaH
Buna ziua, am doua adrese cu doua coduri de abonat diferite. Insa cand am facut contractul am folosit aceasi adresa de email pentru amandoua. Cand intru in aplicatie am un singur cod de abonat si nu pot face un alt cont pt al doilea cont de abonat pentru ca adresa de email exista deja in baza de date. Cum pot avea doua coduri de abonat de la doua adrese diferite in acelasi cont?
multumesc!
o zi frumoasa!
24-10-2022 06:04 PM - editat 24-10-2022 06:17 PM
Salutare!
Poți schimba adresa de email la unul dintre conturi.
Detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/cum-pot-schimba-e-mailul-%C3%AEn-contul-my-...
Sper să îți fie de folos!
Dacă nu, scrie-le din formularul de contact al Orange.ro.
https://www.orange.ro/contact/
Alegi varianta de acolo, fiind autentificat in My Orange (Trimite-ne un mesaj). Sunt foarte promți!
Baftă!
la 24-10-2022 06:11 PM
Salut Mihalea,
Bine ai venit in Comunitate!
Incearca sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, sunand la 300, 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo.
Vezi daca pot cumva sa-l ataseze manual la contul tau My Orange.
la 26-10-2022 09:57 AM
@MihaelaManea, s-a rezolvat situația cu cele două conturi?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor