anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot atașa un act doveditor în aplicația My Orange?

DanielaH
Moderator

Salut!

Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange:

  • intrați în secțiunea Altele  → Contact și feedback → Scrie-ne
  • după acest pas solicitarea va fi redirecționată către chatbot-ul Djingo
  • vă puteți adresa chatbotului cu o formulare de tipul "doresc să discut cu un operator"
  • în acest fel va deveni disponibilă opțiunea de a atașa poze/ documente

DanielaH_0-1706607293155.png

 

DanielaH_1-1706607293160.png

 

DanielaH_2-1706607293167.png

Important!

În contul My Orange web nu se pot atașa documente în chatbot-ul Djingo, acest lucru fiind momentan posibil doar în aplicatia mobilă My Orange app.

În cazul în care folosiți doar varianta web și doriți să atașați documente, puteți accesa opțiunea Mai multe din contul My Orange web → Asistență → Contactează-ne online → Trimite-ne un mesaj.

 

DanielaH_3-1706607293174.png

 

DanielaH_4-1706607293180.png

 

 

DanielaH_0-1706626116601.png

3 Răspunsuri 3

vladut12am
Cunoscător certificat

Este de foarte mare folos pentru mulți această opțiune.

Mulțumim!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Da, foarte utilă și rapidă această metodă.

Mulțumim foarte mult!

Gelu27
Junior entuziast

Foarte utila informatia. Chiar aveam nevoie să știu dacă există această posibilitate.

Multumesc!