Cum pot atașa un act doveditor în aplicația My Orange?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-01-2024 11:37 AM - editat 30-01-2024 04:49 PM
Salut!
Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange:
- intrați în secțiunea Altele → Contact și feedback → Scrie-ne
- după acest pas solicitarea va fi redirecționată către chatbot-ul Djingo
- vă puteți adresa chatbotului cu o formulare de tipul "doresc să discut cu un operator"
- în acest fel va deveni disponibilă opțiunea de a atașa poze/ documente
Important!
În contul My Orange web nu se pot atașa documente în chatbot-ul Djingo, acest lucru fiind momentan posibil doar în aplicatia mobilă My Orange app.
În cazul în care folosiți doar varianta web și doriți să atașați documente, puteți accesa opțiunea Mai multe din contul My Orange web → Asistență → Contactează-ne online → Trimite-ne un mesaj.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2024 01:59 PM
Este de foarte mare folos pentru mulți această opțiune.
Mulțumim!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2024 02:56 PM
Da, foarte utilă și rapidă această metodă.
Mulțumim foarte mult!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-02-2024 03:08 PM
Foarte utila informatia. Chiar aveam nevoie să știu dacă există această posibilitate.
Multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-10-2024 03:08 PM
Foarte utila informatia. Multumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-10-2024 03:07 AM - editat 28-10-2024 03:11 AM
Ar fi fost mai simplu sa trimit direct consultantului in chat in timp ce vorbesc cu el. Nevoia de a trimite apare in timpul convorbirii si nu inainte de a incepe chatul cu el. Sunt utile si metodele astea doua decat deloc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-10-2024 06:37 AM
Salut,
In aplicatia my Orange prin chat poti trimite documente in timpul conversatiei cu un operator.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-10-2024 06:35 AM
Consider și eu că este un pas înainte făcut de Orange. Ar putea însemna o bătaie de cap in minus, drumul până la un shop.
