30-01-2024 11:37 AM - editat 30-01-2024 04:49 PM
Salut!
Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange:
Important!
În contul My Orange web nu se pot atașa documente în chatbot-ul Djingo, acest lucru fiind momentan posibil doar în aplicatia mobilă My Orange app.
În cazul în care folosiți doar varianta web și doriți să atașați documente, puteți accesa opțiunea Mai multe din contul My Orange web → Asistență → Contactează-ne online → Trimite-ne un mesaj.
la 30-01-2024 01:59 PM
Este de foarte mare folos pentru mulți această opțiune.
Mulțumim!
la 30-01-2024 02:56 PM
Da, foarte utilă și rapidă această metodă.
Mulțumim foarte mult!
la 01-02-2024 03:08 PM
Foarte utila informatia. Chiar aveam nevoie să știu dacă există această posibilitate.
Multumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor