Cum îți creezi Contul My Orange dacă cineva și-a creat cont cu numărul tău de telefon?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-05-2020 11:51 PM
Cum iti creezi cont dacă cineva din greseala sau intenționat și-a creat cont cu numărul tău de telefon
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2020 12:02 AM
Buna Laura si bine ai venit pe comunitate. Trebuie sa vorbesti cu cel care a creat contul (sigur il cunosti 🙂 ) ca sa il stearga si apoi sa il faci pe al tau.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2020 08:22 AM
Buna!
Esti sigura ca si-a facut cineva cont My Orange cu numărul tău de telefon?
Ca sa creeze un cont cu un umăr de telefon, trebuie sa fi avut acces la telefon, pentru ca pe telefon vine un cod de confirmare pe care trebuie sa-l foloseti pentru a finaliza crearea contului..
Daca numarul de telefon este pe numele tău, deci cineva a creat un cont pe un numar care nu le aparține, poti trimite o solicitare la serviciul clienți Orange sa închidă acel cont..
Numai Orange poate închide conturile aceasta.. trebuie sa iei legatura cu un consultant, sa vezi ce documente iti spun sa le trimiți..
Si tu ai întrat în comunitate având un cont My Orange, nu? E altul decât al tău?..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2020 08:26 AM
Este cam greu de făcut așa ceva. Numai dacă a avut persoana respectivă numărul tău înainte sau a avut acces la el. Altfel, trebuie să rogi persoana să îl închidă sau să soliciți la Orange acest lucru (dacă ești titulara cartelei/abonamentului). Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2020 11:07 AM
Ai incercat sa obtii acces la cont prin resetarea parolei? Poti sa resetezi parola contului utilizand numarul tau de telefon, dupa care sa modifici datele de logare din cont astfel incat tu si doar tu sa ai acces pe acel cont.
SMS-ul pentru resetarea parolei se trimite pe numarul de telefon asociat contului. Daca este numarul tau de telefon, tu o sa primesti codul pentru acces in cont si astfel o sa poti reseta datele existente. Daca metoda asta nu functioneaza, aple la serviciul clienti sau, dupa 15 mai, o vizita intr-un Orange Shop ar trebui sa rezolve problema.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2020 11:12 AM
@Agorastos Izabela Laura Sat, ai reușit să-ți creezi cont My Orange?
Revino, te rog, în Comunitate și spune-ne cum ai procedat. Te așteptăm!
