anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chinul prin care trec lunar la reincarcarea cartelelor telefonice

CONTINUUM
Începător

Buna ziua!

Desi Yoxo, este o sub-companie Orange, ar trebui sa ma lase sa reincarc cartelele telefonice de pe contul meu MyOrange. Bine, fara link direct si sectiuni gri, imposibil de accesat. Apoi, datele ce trebuiesc reintroduse de fiecare si de fiecare data la reincarcare. Nume, cnp, strada, bloc, pfffff. Pai daca sunt logat, de ce mai trebuie reintroduse? Ce legatura are strada si blocul cu reincarcarea cartelei? Nu gasesc absolut nimic unde sa sterg cardurile de plata vechi pe care nu le mai folosesc. Este acceasi aplicatie "MyOrange" invechita de cel putin 5 ani, la care nu s-a mai lucrat deloc! Este groaznic, de fiecare data, link direct, completeaza o gramada de date logat fiind, pentru o amarata de reincarcare!

22 Răspunsuri 22

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Hai sa le luam pe rand. 🙂

1. Datele de facturare trebuie introduse de fiecare data.

Da, ar fi bine de implementat o functie care sa retina datele de facturare. O sugestie de luat in calcul, dupa parerea mea.

2. Ce legatura au strada si blocul cu reincarcarea?

Strada si blocul au legatura cu reincarcarea prin prisma faptului ca fac parte din adresa de facturare. 🙂

3. Cum sterg cardurile vechi salvate pe cont?

Intrucat observ ca esti pe versiunea de Desktop, poti sa stergi cardurile vechi, dupa login, cu un click aici.

Alternativ, din aplicatia My Orange, poti face acelasi lucru din sectiunea Altele > Setari > Cardurile Mele.

Client Orange

2.Multumesc pentru raspunsul prompt. Nicaieri in lume nu am vazut atatea date de completat pentru o cartela. Si asta mai ales in tarile vestice unde chiar ca "legea e lege "Pay as u Go"

3.Din nou Orange&Yoxo ma uimeste: Daca sunt abonat Yoxo, estia parca mi-au dat ban pe Orange. Nu ma lasa sa fac nimic. Inclusiv link-ul dat de dumneavoastra, face redirect.

@CONTINUUM: Bun venit în Comunitate. Numerele Orange ale utilizatorilor YOXO sunt administrate din aplicația dedicată acestora, adică Yoxo. MyOrange este aplicația sau platforma web pentru abonamente standard sau prepay. 

În contul MyOrange ai adăugat vreun număr de abonament standard (nu Yoxo) sau prepay? Probabil că nu. De aceea ai pasul intermediar cu adăugarea datelor de facturare, date pe care Orange va emite respectiva factură de reîncărcare prepay. BTW: poți oferi date false. Orange emite factura pentru tine, nu pentru el, pentru "contabilitatea" ta, nu a lui.

Am fost PrePay Orange si am trecut la Yoxo. Da, pentru persoane fizice Orange ar putea oferi pe viitor un bypass factura, la fel ca si cum mi-as cumpara reincarcare din magazin, nu? De ce nu se poate?

@CONTINUUM: Insist reîntrebând: ”De ce nu adaugi numerele de prepay ale părinților în contul MyOrange”, iar încărcarea să o faci de pe acele numere? Eu încarc lunar astfel și nu am probleme cu pasul privind ”datele de facturare”. Sau creează un cont MyOrange DOAR cu numerele PrePay ale părinților și vei vedea că nu vei mai fi întrebat. De altfel ”logarea” în MyOrange cu datele contului YOXO este improprie, întrucât este permisă strict pentru unele setări de cont care nu sunt valabile (clarificate) în aplicația YOXO: schimbare parolă, email etc. Restul acțiunilor în MyOrange cu datele contului de Yoxo e și normal să nu se poată efectua.

Deci: 1. Cont nou MyOrange cu numerele gestionate de prepay ale părinților (sau și altele, după caz); 2. Încărcare obișnuită fără probleme de solicitare adresă. Succes. 

FLo1
#StarMember

@CONTINUUM: E bine că ai înțeles și ai adăugat numerele de prepay ale părinților în MyOrange. La următoarea reîncărcare vei vedea că va fi diferit. Vezi să activezi opțiunea cu resurse de voce, nu cea cu credit. Succes.

RafaHelper
#StarMember

Salut @CONTINUUM,

Probabil in tarile vestice rugai pe cineva sa iți încarce cartela pentru ca in toate statele membre ale EU ti se vor cere date personale atunci cand încarci cartela, aceste date find necesare pentru a genera factura pentru serviciile platite. Desigur, am verificat aceasta informatie dar daca ai un exemplu concret de un operator care nu iti cere date personale la o reincarcare online te astept aici sa ne spui care este acela.

Daca nu dorești sa oferi date personale poți alege sa cumperi un Tichet de reîncărcare sau o Cartela de reîncărcare răzuibila. Ai mai multe detalii in link-urile de mai jos: 

https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/tichet-de-reincarcare/

https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/cartela-de-reincarcare-razuibila/

Este vorba despre reteaua Three din Marea Britanie. In fine, hai sa trecem peste asta.

Nu doresc Tichet de reîncărcare sau o Cartela de reîncărcare răzuibila deoarece acestea se gasesc la magazine, iar acestea au adaos comercial. Link-urile date de dumneavoastra sunt inutile pentru mine deoarece, fiind abonat Yoxo, e ca si cum as fi banat pe site-ul Orange. Asta ma irita. Orice link face redirect pe Yoxo!

Am intrat si verificat pe site-ul celor de la Three din UK si ghici ce, iti cer mai multe date decat Orange daca vrei sa încarci o cartela. 

Va trebui sa faci cont MyOrange pentru unul(sau ambele) dintre numerele prepay pentru a putea reîncarcă acele numere asa cum iti doresti tu. Acel cont MyOrange pentru numarul tau de yoxo nu te va ajuta cu nimic, poti crede ca e anulat pentru ca oricum asa cum ai spus si tu esti redirectionat catre yoxo.

@arsradu tu esti utilizator prepay, ne poti spune daca raman datele salvate in contul prepay dupa o reincarcare si daca mai poti reincarca si alte numere de prepay din contul tau sau daca poti gestiona mai mult de un numar prepay cu un singur cont MyOrange?

@RafaHelper: Într-un cont MyOrange (creat pe un număr de abonament sau prepay) nu este specificat un număr limitat de numere pe care să le poți adăuga /administra, deci teoretic.... fără limită. Și da, poți avea sau nu acces la diverse configurări, în funcție dacă titularul contului are drepturi de administrator sau simplu utilizator.

Partea cu pastrarea datelor trebuie retestata/reconfirmata. Imi amintesc ca da, se salvau. 
Ceea ce iti pot spune cu siguranta este ca da, se pot administra fara probleme mai multe numere prepay de pe acelasi cont My Orange. 

Client Orange

arsradu
#StarMember

Cred ca o sa avem nevoie de ceva mai multe informatii.

@CONTINUUM ce incerci sa faci mai exact? Cum incerci sa faci incarcarile respective? Pentru ca mie nu mi-e foarte clar ce legatura are Yoxo in toata treaba asta.

Client Orange

Hai sa o luam de la inceput:

1.Ma loghez in MyOrange pentru a reincarca cartela parintilor mei lunar, mai exact de 2 ori pe luna. Nu doresc cartele cu cod si razuibile, din urmatoarele motive: Au adaos comercial si nu ofera GB inclusi la pachet ca reincarcarea de pe site-ul Orange. Da, stiu, si de reincarcarea prin Pago, dar ei nu ofera GB inclusi.

2.Eu sunt abonat Yoxo, iar ca sa fac un bypass folosesc mereu link-ul direct

Orange link direct reincarcare cartela prepay:
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/recharge/by-card/steps/1/credit

3.De fiecare data trebuie sa reintroduc datele acelea. In mintea mea, gandesc ca daca am cont pe MyOrange, aceste date sa fie retinute lunar: Nume, prenume, cnp, strada, bloc, apartament, judet.

4.Orange ar trebui sa nu-mi restrictioneze tot site-ul fiind pe abonament Yoxo (link-uri gri, neaccesibile)

5.In continuare nu pot sterge cardurile vechi salvate pe cont. Culmea e, cardurile sunt salvate pe cont, nu le pot sterge, iar ceea ce-mi doresc sa ramana pe site (date personale) nu raman.

Problemele descrise de tine mai sus se pot rezolva foarte usor cu un cont dedicat de My Orange. Nu mi-e foarte clar cum poti sa te loghezi in My Orange, tu fiind abonat Yoxo, dar asta e partea a doua. Din punctul meu de vedere, nu ar trebui sa te lase deloc sa intri in My Orange, pentru ca nu e pentru clientii Yoxo. :)) Pentru Yoxo exista aplicatie dedicata.

Deci, asta este ceea ce-ti propun eu:

  1. creeaza un cont, bazat pe adresa de email (posibil sa fie nevoie de o adresa de email dedicata; se poate creea una, asta nu e o problema)
  2. foloseste unul dintre numerele de prepay pe care vrei sa le administrezi ca numar de telefon pentru cont
  3. adauga-l pe cel de-al doilea (banuiesc ca sunt doua numere) odata ce ai contul creat. Poti folosi sectiunea de aici pentru asta.

Link-ul pentru crearea contului il gasesti aici.

arsradu_0-1679171297425.png

E foarte posibil ca odata ce faci cont dedicat sa inceapa sa se salveze si adresele de facturare pe cont. Am simulat mai devreme o reincarcare, fiind logat in cont (partea asta e foarte importanta), si da, la mine se salveaza adresele, si mi le ofera la reincarcari ulterioare.

Dar trebuie sa fii deja logat, sau sa dai click pe Reincarca din Cont, ca in screenshot-ul de mai jos.

arsradu_1-1679171850603.png

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit cu varianta asta. 🙂

Client Orange