- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-09-2022 08:35 PM
Cand deschid pe calculator contul meu "my orange"pe toate paginile pe care le accesez,imi apare in partea dreapta un chenar alb,care ma impiedica sa vizualizez intreaga pagina.Acest chenar ocupa 1/4 din pagina.Se intampla doar pe calculator nu si pe telefon.1-2 secunde la deschidere apare pagina completa dupa care se instaleaza chenarul in cauza.Cum pot remedia?Multumesc1
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-09-2022 09:24 PM - editat 28-09-2022 09:41 PM
Salutare!
Încearcă și cu un alt browser sau pe alt dispozitiv și poate se rezolvă. Dacă nu, lasă o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro, cu capturi de ecran și sper să se rezolve cât mai repede.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-09-2022 09:24 PM - editat 28-09-2022 09:41 PM
Salutare!
Încearcă și cu un alt browser sau pe alt dispozitiv și poate se rezolvă. Dacă nu, lasă o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro, cu capturi de ecran și sper să se rezolve cât mai repede.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2022 08:06 PM
Multumesc!Am inaintat o sesizare si captura de ecran catre Serv.Clienti.O seara buna!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2022 08:09 PM
Să sperăm că se va rezolva rapid! Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-09-2022 10:55 PM
Pune un screenshot sa vedem despre ce chenar e vorba. Eventual incearca si in fereastra privata si vezi daca se intampla la fel. Daca nu, incearca sa stergi cache & cookies din browser.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2022 08:10 PM
Pe fereastra privata am acces la intreaga pagina.Am inaintat o sesizare cu captura de ecran Serv.Clienti.Multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-09-2022 08:49 PM - editat 29-09-2022 08:52 PM
Daca in fereastra privata totul e ok, problema nu e la Orange.
Clear cache & Cookies si ar trebui sa fie ok. Si daca ai adblocker, poti incerca sa-l dezactivezi pentru orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2022 10:50 AM
@user_16341864, s-a rezolvat situația? Ai încercat și pe un alt browser? Ai șters cache & cookies?