anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia My Orange - nu merge sa activam optiunea de 5 euro

Elena2021
Începător
Daca am trimis email la serviciul.clienti@orange.ro cum ne-a directionat managerul pentru ca nu merge sa activam optiunea de 5e cu cei 5e din cont, vom primi o rezolvare? Suntem de 30 de ore fara raspuns pe email sau oricum si problema nerezolvata... La cine sa mai apelam?
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Intră începând cu ora 9.00 în legătură cu Serviciul clienți prin intermediul Chat Djingo din My Orange secțiunea contact/ contactează-ne și vei fi trasferată către un consultant Orange. Poți să le scrii și mai devreme și vei primi probabil răspuns în timp util. Îți descriu pașii, în caz că nu știi: -intri în aplicația My Orange de pe telefon; -apeși pe cele 3 butoane din dreapta ( jos), unde scrie ,,Mai multe"; -Apoi apeși pe ,,Scrie-ne"; Astfel vei putea să le scrii! Baftă!

Neaplicabil
Cum zicea si Vio mai sus, mai rapid ar fi prin apel telefonic la 300 (daca poti apela), sau pe chat (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/). Cu toate astea, eu sunt curios ce eroare primesti cand incerci sa activezi optiunea.

DanielaH
Moderator
@Elena2021, bun venit în Comunitate! Ne poți da mai multe detalii despre situația ta, te rog? Așa cum spunea și arsradu, ne-ar ajuta să știm dacă primești vreun mesaj de eroare, eventual chiar o captură de ecran în care să blurezi numărul de telefon și alte date personale.