la 12-02-2024 11:20 PM
Buna ziua,De câteva luni am probleme cu Orange. Am fost in persoana la reprezentanta pentru că aveam facturi mult mai mari neexplicabile și într-adevăr reprezentanta a văzut că am fost taxați suplimentar fara motiv și a spus că depus o cerere de investigație pentru noi. Totuși atunci nu am primit niciun mesaj de înștiințare pentru aceasta investigatie și niciun răspuns. Peste mai mult de o luna dinou avem facturi mai mari decât abonamentele și iar am sunat. Facturile de la Orange nu le primim, doar mail cu cât trebuie platit. Am sunat la Orange și am aflat că nu a fost înregistrată nicio investigație in trecut și că într-adevăr suntem taxați dinou fara motiv, mult extra, iar reprezentanta de aceasta data a făcut acele cereri de investigație, și din trecut și am primit mesaj. În același timp mi-a și înregistrat emailul pentru a face un cont Myorange că să putem vedea și noi facturile. Noi avem două abonamente telefon, internet și TV de la Orange dar nu putem vedea facturile de mult timp. Am creat contul Myorange dar nu apar facturile și niciunul din serviciile pe care le folosim. Practic este un cont gol neconectat. Am incercat sa mă conectez la Orange communications, tv, din aplicație, dar nu se găsesc serviciile nici cu numerele de telefon nici cu codul de abonat. Deci practic de luni întregi de zile noi suntem taxați cu mult extra, nu putem vedea facturile și reprezentați nu sunt de ajutor. Nu suntem anuntati de ce suntem taxați suplimentar fara motiv, ce se intampla cu investigațiile iar luna aceasta dinou avem o factura mărită. Este cineva care ne poate ajuta. Ne-am dori mult să renunțăm la Orange dar avem abonament pe doi ani. O experiență foarte neplăcută și o lipsă de transparență și ajutor foarte mare. Chiar nici reprezentații nu înțeleg de ce suntem taxați extra, dar aparent aceste investigații durează foarte mult și continuăm să primim facturi mult mai mari în condițiile în care noi nici nu depășim abonamentele, folosind numai internetul pentru apeluri, de obicei. Mă scuzați pentru mesajul foarte lung dar ne chinuim de ceva vreme să găsim o rezolvare și nu este. A mai avut cineva această experiență?
12-02-2024 11:41 PM - editat 12-02-2024 11:44 PM
Nicky, bun venit in Comunitate!!!
Ai urmat pasii de aici https://www.orange.ro/help/cum-imi-creez-cont-in-aplicatia-my-orange-daca-am-servicii-orange-romania... ?
la 12-02-2024 11:55 PM
Da, așa am creat contul. Înainte de asta am vorbit la telefon cu reprezentatul Orange și mi-a și activat emailul pentru acest cont. Mulțumesc pentru răspuns.
13-02-2024 12:06 AM - editat 14-02-2024 12:17 PM
Si nu ti s a dat o explicatie pt faptul ca nu iti poti accesa contul?
la 13-02-2024 06:53 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să depui o sesizare scrisă din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Întotdeauna ce este scris, rămâne, iar vorbele, se pierd.
Baftă!
14-02-2024 11:32 AM - editat 14-02-2024 11:34 AM
@nicky7, s-a rezolvat situația? Ai reușit să adaugi serviciile în contul My Orange?
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor