la 04-01-2025 11:14 AM
Bună tuturor
Nu pot comuta între contul meu mobil și cel fix...
Am încercat cu reinstalarea aplicației dar nu s-a remediat problema. Trebuie să plătesc factura pentru Orange Fix și nu pot.
Aveți idee ce să mai fac?
04-01-2025 11:19 AM - editat 04-01-2025 11:41 AM
Salut,
Incearca să accesezi contul my Orange și prin browser și vezi daca poți plăti.
Daca cunoști suma de plata poți plăti și aici fără logare.
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online
Poți încerca ștergere profilului din cont și apoi să îl asociezi din nou contului (daca îți permite aplicația).
la 04-01-2025 11:42 AM
Tot timpul mă trimite în contul Mobil, și în aplicație și în browser...
la 04-01-2025 11:50 AM
Până acum a mers (nu au fost probleme)?
la 04-01-2025 12:09 PM
la 04-01-2025 07:51 PM
@zmihok: vezi că ai posibilitatea de comutare între conturi, în partea de sus a ecranului, apasă pe pictograma ”MyOrange” pentru a-ți afișa conturile configurate în aplicație. Pe de altă parte, cele două conturi (de mobil și fix) au parolă diferită, în cazul că nu sunt adăugate dar configurate, chiar dacă au aceiași adresă de email.
la 04-01-2025 08:20 PM
Nu merge. Deși introduc datele de logare pentru contul fix, apare tot contul Mobil...
la 04-01-2025 08:27 PM
Poți încerca schimbarea parolei contului fix daca folosești adrese de email diferite.
la 04-01-2025 09:56 PM
@zmihok: atât timp cât utilizezi datele pentru contul de mobil nu poate să apară contul fix. Să înțeleg că ai ambele conturi adăugate în aplicație: atât MyOrange cu abonamentul de mobil cât și MyOrange fix? Eu nu am decât servicii mobile, deci nu apare MyOrange fix distinct (vezi foto). Dar cum menționam: NU poți avea pe aceiași adresă de email și parolă ambele conturi, dar poți utiliza aceiași adresă de email pentru ambele conturi.
Totuși, ai accesat vreodată contul de MyOrange fix? Dacă DA, adaugă acel cont în aplicație, cu emailul și parola aferentă. Altfel înseamnă că aveai doar contul de mobil.
la 05-01-2025 08:20 AM
Problema este că nu intră în contul fix deloc. Deși introduc datele de logare pentru contul fix, și în aplicație și în browser îmi incarcă contul Mobil...
la 05-01-2025 09:03 AM
In contul mobil ai posibilitatea de a alege serviciul dorit.
Ai incercat sa vezi daca apar și serviciile fixe în acest cont.
Altele - alege serviciu
Daca nu reușești să îi dai de cap contactează serviciul clienți prin chat pentru suport.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor