anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicația My Orange

zmihok
Junior entuziast

Bună tuturor

Nu pot comuta între contul meu mobil și cel fix...

Am încercat cu reinstalarea aplicației dar nu s-a remediat problema. Trebuie să plătesc factura pentru Orange Fix și nu pot.

Aveți idee ce să mai fac?

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Explorator

Salut,

Incearca să accesezi contul my Orange și prin browser și vezi daca poți plăti.

Daca cunoști suma de plata poți plăti și aici fără logare.

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

Poți încerca ștergere profilului din cont și apoi să îl asociezi din nou contului (daca îți permite aplicația).

zmihok
Junior entuziast

Tot timpul mă trimite în contul Mobil, și în aplicație și în browser...

Până acum a mers (nu au fost probleme)?

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă tot nu funcționează, încearcă să plătești din acest link și apoi le faci o sesizare din secțiunea Contact , pentru a te ajuta să rezolvi problema.

Baftă multă!

FLo1
#StarMember

@zmihok: vezi că ai posibilitatea de comutare între conturi, în partea de sus a ecranului, apasă pe pictograma ”MyOrange” pentru a-ți afișa conturile configurate în aplicație. Pe de altă parte, cele două conturi (de mobil și fix) au parolă diferită, în cazul că  nu sunt adăugate dar configurate, chiar dacă au aceiași adresă de email. 

zmihok
Junior entuziast

Nu merge. Deși introduc datele de logare pentru contul fix, apare tot contul Mobil...

Poți încerca schimbarea parolei contului fix daca folosești adrese de email diferite.

@zmihok: atât timp cât utilizezi datele pentru contul de mobil nu poate să apară contul fix. Să înțeleg că ai ambele conturi adăugate în aplicație: atât MyOrange cu abonamentul de mobil cât și MyOrange fix? Eu nu am decât servicii mobile, deci nu apare MyOrange fix distinct (vezi foto). Dar cum menționam: NU poți avea pe aceiași adresă de email și parolă ambele conturi, dar poți utiliza aceiași adresă de email pentru ambele conturi.

Totuși, ai accesat vreodată contul de MyOrange fix? Dacă DA, adaugă acel cont în aplicație,  cu emailul și parola aferentă. Altfel înseamnă că aveai doar contul de mobil.

1000009352.jpg

zmihok
Junior entuziast

Problema este că  nu intră în contul fix deloc. Deși introduc datele de logare pentru contul fix, și în aplicație și în browser îmi incarcă contul Mobil...

In contul mobil ai posibilitatea de a alege serviciul dorit.

Ai incercat sa vezi daca apar și serviciile fixe în acest cont.

Altele - alege serviciu

1000000473.jpg

Daca nu reușești să îi dai de cap contactează serviciul clienți prin chat pentru suport.