Afisare resurse eronat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-03-2025 10:12 PM - editat 21-03-2025 10:18 PM
Buna seara , a mai patit cineva sa apara resursele din myorange eronat? Telefonul nu a fost folosit mai deloc , deci exclus sa fie pe 0 resursele.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:14 PM
Buna @Alxc
Te rog sa editezi poza si sa blurezi informatiile personale, cum ar fi numarul de telefon.
Multumesc!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:18 PM
Multumesc , uitasem sa sterg numarul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:24 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-03-2025 10:22 PM - editat 21-03-2025 10:48 PM
@Alxc: Resursele nu sunt "pe zero". Din screenshot se vede că ai nelimitat net național și nelimitat minute naționale, probabil mai jos era și SMS naționale nelimitat. Trebuia și altceva să fie?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-03-2025 10:29 PM - editat 21-03-2025 10:30 PM
Eu stiam ca acele cercuri trebuiau sa fie colorate , dovada alt telefon al unui prieten , acel cerc era alb doar cand se consumau resursele

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:33 PM
Imaginile sunt la fel, doar că diferă abonamentul. Reprezentarea resurselor este la fel. Dar nu, nu este cerc plin, dacă asta căutai.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:40 PM
Da m-am lamurit acum , am mai intrebat pe cineva si are cercurile goale ca si mine , multumesc de raspunsuri.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:45 PM
Cu plăcere. De fapt partea de "cercuri goale" permite o vizualizare mai clară a informației din cercul respectiv. Consider că de aceea nu s-a optat pentru "cercuri colorate (pline)"
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-03-2025 10:54 PM - editat 21-03-2025 11:10 PM
Salut,
Este o eroare generala de afișaj și eu întâmpin aceeași problema.
In loc de zero trebuie să apară resursele disponibile in abonamentul de baza.
Însă acest lucru nu te va afecta, poți verifica resursele apelând *100#

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 11:10 PM
Este corect. De ce? Pentru că acolo unde sunt resursele limitate (bonus net, date în SEE și min. internaționale) acestea nu au fost utilizate. De altfel având "net nelimitat", bonusul de 40GB nici nu va fi utilizat vreodată. Dar dacă se vor utiliza minute internaționale sau net în SEE, linia cercului se va colora proporțional cu consumul realizat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-03-2025 11:11 PM - editat 21-03-2025 11:12 PM
Eu văd că au fost consumate.
Ai abonament?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 11:15 PM
Buna ziua ! Iti multumesc ca ne-ai contactat in aceasta sectiune.
Imi cer scuze pentru aceasta situatie ncomoda. In acest moment intampinam o problema tehnica ce cuprinde Cronosu-ul. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie., Departamentul tehnic face demersuri necesare pentru remedierea sa intr-un timp cat mai redus.
Daca te mai putem ajuta si cu alte informatii, nu ezita sa revii cu un nou mesaj prin intermediul acestei sectiuni. Numele meu este Stefania, si iti doresc o zi frumoasa!
Deci sigur este o problema , mesaj prjmit de la orange. Nu cred ca este la toata lumea din 3 telefoane doar unul arata cercurile colorate , al meu si inca al unui prieten sunt albe ca zapada 😆
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 11:16 PM
E o problema generala, am testat in 2 moduri.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 11:19 PM
Eu in 3 moduri, 2 telefoane eronat , unul care arata ok , si am consumat si cateva minute internationale, in my orange au ramas intregi , la 415 au disparut
