anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Afisare consum net mobil din pachetul comun pentru toata familia

Horatiu_1
Junior
De ce nu imi mai apare in aplicatia My Orange cat internet mai am din cei 50GB din pachetul comun pentru toata familia?
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
E posibil sa-l fi consumat? Sau sa fi trecut perioada pentru care a fost valabila oferta?

DanielaH
Moderator
@Horatiu, ne bucurăm că ești alături de noi în Comunitate. Ne poți face, te rog, un screenshot din aplicația My Orange (ascunzând numărul de telefon și alte date personale)?

Horatiu_1
Junior
Intr-un screenshot nu o sa se vada nimic decat de acum in abonament.

DanielaH
Moderator
@Horațiu, până acum îți apărea acest beneficiu de 50GB în My Orange? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Horatiu_1
Junior
Da, imi aparea, iar acum nu imi mai apare ca sa stiu cati GB mai am disponibili

DanielaH
Moderator
@Horațiu, am trimis situația semnalată de tine către colegii mei de la My Orange. Recomandarea mea este să folosești serviciul Cronos pentru această informație. Mulțumim.

Horatiu_1
Junior
Multumesc! Care este numarul de Cronos ?

DanielaH
Moderator
apel la *115# sau apel sau SMS fără text la numărul 415

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
La 415 îți apar toate detaliile. Mie așa îmi apar și am de toate pe cont (Family, Love, etc).