la 19-02-2024 01:12 PM - editat ultima oară la 19-02-2024 01:14 PM de DanielaH
Am 2 abonamente internet si tv, la un abonament figurez cu un nume si prenume, iar la al doilea este... Problema este ca în aplicație nu îmi apare decât un abonament internet, TV și voce. Al doilea abonament nu apare (am băgat codul de abonat si parola Orange Thank you). Parola Orange Thank you este doar la primul abonament. Aș vrea sa îmi apară în aplicație toate abonamentele, sa pot face o singură plată și sa văd toate detaliile abonamentelor.
19-02-2024 01:37 PM - editat 19-02-2024 01:40 PM
Salutare!
În mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange. Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix. Sigur, asta de pe un laptop/ desktop! Asta pentru servicii Orange Romania.
Pentru Orange Romania Communications, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
Baftă!
19-02-2024 01:37 PM - editat 19-02-2024 01:40 PM
Salutare!
În mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange. Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix. Sigur, asta de pe un laptop/ desktop! Asta pentru servicii Orange Romania.
Pentru Orange Romania Communications, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
Baftă!
la 24-02-2024 08:20 PM
Mulțumesc mult, acum pot să-mi vad toate abonamentele Orange.
la 19-02-2024 01:40 PM
Salutare!
Ai cumva abonamente Orange Romania si Orange Comunications (ar trebui sa vezi in facturi in partea stanga sus cine este emitentul)? Nu am de la ambele firme, dar in aplicatie, unde scrie MyOrange ar trebui sa apesi sa alegi intre codurile de client pe care le administrezi.
la 24-02-2024 08:21 PM
Da,nu am știut ca este o diferență de abonamente.
Mulțumesc!
la 19-02-2024 08:15 PM
@Adi2024: Verifică să vezi dacă ai același număr de cod abonat. Dacă la serviciile fixe, ai codul abonat (de facturare) începând cu cifra "4", atunci serviciile de net+TV sunt de la OROC. Codul abonat pentru serviciile de voce, dacă sunt de la ORO, au codul abonat de forma "00xxxxyyyy", adică un număr de 10 cifre, cu "00" la început.
Ideea este că dacă nu ai același cod abonat la toate abonamentele nu ai cum să ai toate abonamentele pe o factură, și nici măcar pe același cont.
la 22-02-2024 09:07 AM
@Adi2024, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 24-02-2024 08:23 PM
Mulțumesc, s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor