anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu merge aplicația My Orange?

Functionalitate
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember
Conexiune 3G. Pe 4G sau WiFi la fel face? Alte pagini de internet se deschid in browser? La mine se incarca acea sectiune de Reincarcare, ca idee. Poti incerca eventual si o reinstalare de aplicatie.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

DanielaH
Moderator
@Cerasela Toader, mulțumim pentru marcarea soluției! Înțeleg că ai dezinstalat/ reinstalat aplicația și că acum funcționează? P.S. am modificat noi titlul întrebării tale pentru a fi mai clar la ce aplicație se referă.

FLo1
#StarMember
@Cerasela Toader: My Orange (sau Pinata) tot funcționale.... atât pe WiFi cât și pe 4G. Reinstalare din Magazin play? Simplu. Ca să ai ce instala mai întâi trebuie să dezinstalezi. Deci dezinstalează aplicația și o instalezi din nou.

arsradu
#StarMember
Screenshot-ul de mai sus era pe H+ adica 3G. 🙂 De-aia intrebam daca face la fel si pe 4G. In Magazin Play Ar trebui sa ai si optiunea de dezinstalare. Doar ca trebuie sa dai click pe aplicatie, daca ai dat cautare. Din lista de rezultate, dai click pe ea. In pagina urmatoare, ar trebui sa ai si dezinstalare. Alternativ, se poate dezinstala si din setarile telefonului la sectiunea Aplicatii si Notificari, click pe Toate aplicatiile, selectezi My Orange din lista de aplicatii, si ar trebui sa ai un buton de dezinstalare. Ulterior, instalarea se face din Magazin Play (Play Store).
Client Orange

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Radu, eu-s pe 4G si eroarea e aceeasi.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Aceeași probleme și pe wifi ...

FLo1
#StarMember
Funcțional și activ. Încarcă mai greu, nu instant, dar funcționează.

arsradu
#StarMember
Aha, ok. Inseamna ca problema e fie la aplicatie, fie ceva pe cont.
Client Orange

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Flo, incearca sa accesezi ceva din aplicatie si vezi daca se incarca tot.

Firefly
Cunoscător
Si la mine mergea foarte greoi dar se pare ca acum cand am intrat a fost disponibil un update la aplicație si merge ok.

FLo1
#StarMember
@delfinas: aplicația e funcțională. Am încercat-o pe partea de ”incărcare prepay” și rulează ok. Dacă vei considera relevantă o anume funcție din aplicație pentru print-screen răspunde la mesaj și voi trimite. Consider că mai ales în urma răspunsului dat de @Firefly, nu e relevant un print screen.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Flo, am inteles ca in Pinata Party nu poti intra. Nu stiu cum e la prepay, ce sectiuni sunt active. Incearca sa deschizi sectiunea de reincarcare. La mine e nefunctionala, desi e actualizata. Si nu e doar la mine problema... :)))

FLo1
#StarMember
@delfinas: cum scriam, MyOrange funcțional (atasat un screenshot cu o incarcare de 6euro), dar si o pinata care se deschide degeaba (vezi screenshot). Sper să se rezolve și la voi. Poate o resetare a informațiilor din Cache.....

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
S-a rezolvat situația. Nu a fost suficient sa curat cache-ul, ci a trebuit să șterg datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele.

FLo1
#StarMember
🙂 La multe aplicații se mai întâmplă ”rateuri” dar o resetare a datelor (nu a telefonului, si nu reinstalare dacă ultimul update există deja) de obicei rezolvă problema. E bine dacă funcționează. Sper ca și la ceilalți să își revină.

Haptic
Explorator entuziast
Retea supraincarcata cu preluarea clientilor de la Telekom.