la 12-12-2022 09:43 PM - editat ultima oară la 13-12-2022 08:18 AM de DanielaH
Eu cred ca foarte curand am sa renunt la serviciile d-voastra.
la 12-12-2022 11:37 PM
Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine.
la 13-07-2023 06:54 PM
Sunt cumva conturi diferite? Unul de ORO celalalt de OROC?
la 13-07-2023 07:42 PM
Da, sunt conturi diferite dar acum le am sub același cont pe toate.
13-07-2023 08:37 PM - editat 14-07-2023 10:46 AM
Da…dar banuiesc ca inca nu e acelasi set de facilitati pentru ORO si OROC. Presupun ca problema e pe contul de OROC, nu? Daca da, e o chestie care ar trebui implementata, intr-adevar. Dar nu pare sa fie inca.
la 14-07-2023 09:58 AM
Salut, @MariaNed !
Poți obține factura detaliată a convorbirilor din contul My Orange Fix. Tot ce trebuie să faci este să activezi factura electronică și apoi să accesezi secțiunea Factura mea – Analiză apeluri.
Te așteptăm cu vești.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor